Mig miler d'escolars, al 2on Congrés Anna Gené

2nCongresAnnaGeneUdL
Estudiantat de l'escola Frederic Godàs exposant el seu projecte Foto: FEPTS-UdL
Un total de 550 alumnes d'educació infantil i primària de 12 escoles de la ciutat de Lleida, Alcarràs, Almacelles i Torrelameu participen fins aquest divendres al Fem ciència a l'escola- Congrés Anna Gené, que té lloc al campus de Cappont de la UdL. Presenten catorze ponències centrades en diferents àmbits de les ciències experimentals, sobre temes com ara l'efecte hivernacle, l'electricitat o els polímers.

El Congrés té l'objectiu d'afavorir i difondre el treball científic dels escolars, amb una estreta vinculació amb el Dia de la Ciència al Carrer. Porta el nom d'Anna Gené Duch, catedràtica de la Universitat de Lleida i dedicada a l'ensenyament de les ciències naturals als infants, a qui vol retre homenatge després de la seua pèrdua la tardor de 2013.

En la iniciativa col·laboren el Centre de Recursos Pedagògics del Segrià (departament d'Ensenyament) i l'Agenda 21 Escolar de Lleida.

Més recursos

Web del II Congrés Fem ciència a l'escola - Anna Gené