Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL

Medalles de plata pòstumes i als treballadors que s'han jubilat

25anysUdL
Foto de família al Saló Víctor Siurana Foto: UdL

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, ha presidit aquest dimarts l'acte d'homenatge al personal que ha complert 25 anys de servei a la institució. Són un total de 44 treballadors i treballadores de la UdL, 8 membres del Personal d'Administració i Serveis (PAS) i 36, del Personal Docent Investigador (PDI). En l'acte institucional, que s'ha celebrat al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat, també s'han lliurat 25 medalles d'argent de la UdL: quatre a títol pòstum i la resta, a la plantilla que enguany es jubila: 5 PAS i 16 PDI.

25 anys de servei a la Universitat de Lleida

PDI: Lluís Ángel Blanco, Francesc Castellví, Ramon Colell, Mercè de Bergua, Carmen Espinet, José Juan Galcerán, Elena Giribet, Luisa Guitard, Mercè Ibarz, Antoni Jové, Pilar Jurschick, Jaume Lloveras, Enric Llurda, Jordi Martí Henneberg, Lluís Martín, Glòria Mirada, Josep Maria Miret, Carme Nuin, Reinald Pamplona, Miguel Pascual, Juan M. Pemán, Luis Puigdomènech, Palmira Rius, Concepción Roig, Salvador Sáez, José Salvador, Francisco Samaranch, Maria Sánchez, Paquita Santiveri, Ricardo Sanz, Mercedes Serrano, Marc Tor, Teresa Torner, Carmen Torres, Joan Torres i Manuel Vila.

PAS: Maria Cornet, Stella Maris Miret, Maria Cruz Otín, Montserrat Piñol, Soledad Rovira, Maria Carme Rufié, Pilar Sánchez-Monge i Isabel Zamora.

Medalles d'argent

PDI: Xavier Cors, Rafael Ferreruela, Antònia Filella, Manuel Antonio Garasa, José Antonio Latasa, Miguel Llorca, Fernando López Gatius, Jordi Martí, Juan Antonio Martín, Simeó Miquel, José Luis Navarro, Yolanda Niubò, Pere Nogués, Josep Maria Ribó, José Ribó i Maria José Sarasua.

PAS:  Rosa Maria Esforzado, Julián Garrido, Rosa Muñoz, Soledad Rovira, Maria Carme Rufié.

A títol pòstum:
Juan Carlos Fortuny (PDI), Josep Maria Ribó (PDI), Maria Jesús Samper (PDI) i Manuel Trillo (PAS). .

Més continguts

Galeria fotogràfica