Carles Alsinet, nou degà a Educació, Psicologia i Treball Social

Renoven en el càrrec M José Puyalto, Narciso Pastor i Rosa Soler

AlsinetdegaEducacioUdL
D'esquerra a dreta: Moya, Ibáñez, Quejido, Casanovas, Alsinet i Aguilar. FOTO: Laura Ferreres (Càtedra d'Innovació Social)

Carles Alsinet, doctor en Psicologia, ha estat escollit avui degà de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida (UdL), amb 59 vots a favor i 15 en blanc. Alsinet, professor a la UdL des de 1993, substitueix Maria Pau Cornadó, que ha estat al capdavant del centre els darrers sis anys.

El degà electe va ser vicerector de Docència i Estudiantat amb el rector Joan Viñas i també va ocupar el vicedeganat de la facultat en dos ocasions, de 1994 a 1998, i de 1998 al 2000. Membre del grup de recerca COMPETECS, actualment dirigeix la Càtedra universitat-empresa d'Innovació Social, centrada en l'estudi del benestar i les fortaleses de les persones.

Entre algunes de les seues prioritats estan impulsar la internacionalització de la Facultat i els estudis en alternança, treballar en pro dels hàbits saludables, posar en marxa un programa de mentorització entre els estudiants i implicar els antics alumnes del centre, així com estudiar la implementació de nous graus i màsters.

El seu equip està integrat per Manel Ibáñez, vicedegà-cap d'estudis d'Educació Primària i Infantil; Pilar Quejido, vicedegana-cap d'estudis d'Educació Social i Treball Social;  Jorge Moya, vicedegà-cap d'estudis de Psicologia i màsters oficials; Montse Casanovas, vicedegana d'internacionalització i qualitat; i David Aguilar, secretari acadèmic.

D'altra banda, aquesta tarda ha estat reelegida degana de la Facultat de Medicina, Rosa Soler, que presentava l'única candidatura, per 41 vots a favor i 2 en blanc. Rosa Maria Martí serà la vicedegana; Eduard Peñascal, el vicedegà-cap d'estudis; Xavier Galindo, vicedegà coordinador de mobilitat: i Javier Trujillano, secretari.

El dia 10 va renovar per tres anys més el director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), Narciso Pastor. La junta del centre el va escollir amb 60 vots a favor i 7 en blanc. Completen el seu equip Álvaro Aunós, secretari acadèmic; Jordi Graell, sotsdirector de divulgació i transferència; Daniel Babot, cap d'estudis de postgrau; Isabel Odriozola, sotsdirectora de relacions exteriors; Cristina Fernández, sotsdirectora de planificació acadèmica, i Paquita Santiveri, al capdavant de la direcció d'estudis de grau.

Finalment, a la Facultat de Dret i Economia hi continuarà també Maria José Puyalto. La seua candidatura va obtenir el passat 4 de febrer 51 vots a favor i 2 en blanc. L'acompanyen: Yolanda Montegut, vicedegana-cap d'estudis d'ADE i Turisme; Neus Cortada, vicedegana-cap d'estudis de Dret; María Jesús Gómez, vicedegana de mobilitat dels àmbits d'economia, empresa i turisme; i Núria Camps, vicedegana de mobilitat de l'àmbit jurídic.