Un estudiant de la UdL, campió d'Espanya promesa

Gerard Porras, alumne del Grau de Geografia, en 60 metres tanques

Porras_Llobera-medallesUdL2015
Porras, amb Elena Llobera, en els Campionats Universitaris 2015 Foto: Servei d'Esports UdL

L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Gerard Porras Cantons s'ha proclamat campió d’Espanya promesa en pista coberta a la prova dels 60 metres tanques, en la competició celebrada aquest cap de setmana a Donosti. Porras, estudiant del Grau en Geografia i Ordenació del territori a la Facultat de Lletres de la UdL, s'ha imposat en la final amb una gran marca de 7”97, a tan sols tres centèsimes del seu millor registre personal.

Gerard Porras milita a les files del FC Barcelona i és el seu primer any en aquesta categoria promesa. Com alumne de la UdL, l'any passat es va proclamar subcampió dels Campionats Universitaris d'Espanya en 110 metres tanques a les proves celebrades a Cartagena (Múrcia).