CIBERLLEIDA

Museu del Palau de la Paeria
Pl. Paeria, núm. 1 Lleida

De dilluns a dissabtes, de 10.30 a 20.30h

Organitzada per la Universitat de Lleida i l’Institut Municipal d'Informàtica, la mostra presenta a travès de pantalles de plasma conectades a Internet, diversos treballs informàtics sobre Lleida i projectes capdavanters de la UdL en relació a la ciutat i a les persones. Tota una experimentació personal amb les noves tecnologies.

Durant l'exposició, diferents grups de usuaris de la xarxa municipal de telecentres presentaran i faran demostracions dels seus treballs.

De manera permanent, el departament de robòtica de l'EPS exposarà una novedosa creació interactiva on els visitants formaran part de la pròpia exhibició.

A més, el Laboratori de Usabilitat i Accessibilitat exhibirà diferents programes informàtics creats per a facilitar l'accés a les tecnologies a les persones amb discapacitats.

Un altre de les novetats d'aquesta exposició seran les exhibicions de làser que es faran cada hora al mateix recinte. L'espectacle de làser expressa la voluntat de l'Ajuntament per unificar l'esforç de tota la ciutat cap a una Lleida amb visió de futur a través de les noves tecnologies. Aquesta unió queda representada a l'exposició amb el treball de la Xarxa Municipal de Telecentres; de la Universitat de Lleida, a través de l'EPS; i de les empreses tecnològiques instal·lades a la nostra ciutat.

Exposició CIBERLLEIDA, una visió de futur

print enrera pujar

Darrera modificació: