TERCERES CONVERSES PEDAGÒGIQUES EDUCACIÓ I MÓN RURAL

Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera

Dijous, 19 d’abril

18.00h
Presentació de les Converses a càrrec dels coordinadors Jordi Garreta i Núria Llevot de la Universitat de Lleida i José María González de la Fundación Santa María.

18.30h
Primera ponència:
L’escola rural a Catalunya: una mirada crítica des de la talaia educativa. Dr. Jordi Feu, Universitat de Girona.
Segona ponència: El mestre i la “fesomia pròpia” de l’escola rural.  Dr. Joan Soler, Universitat de Vic.

Divendres 20 d’abril

09-11.00h
Tercera ponència: Escola, lligam social i territori: l’escola rural fàbrica d’e xclosos? Dr. Yves Alpe, Université de Provence, coresponsable de l’Observatoire de l’Ecole Rurale.

11-11.30h

Descans

11.30-13.30h

Tallers simultanis d’experiències d’escoles rurals.

16-18h

Tallers simultanis d’e xperiències d’escoles rurals.

18-18.30h

Descans

18.30-20h

Taula rodona “L’escola rural avui: avantatges i inconvenients”.

20-20.30h

Conclusions de les Converses a càrrec de la relatora Dolors Mayoral, del Departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida.

PREU: 15e
INFORMACIÓ i MATRICULACIÓ: del 15 de febrer al 15 d’abril. Matrícula limitada.
Administració de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Lleida
Tel. 973 70 23 01
AVALUACIÓ PER OBTENIR ELS CRÈDITS: Assistència, més presentació d'una síntesi de les sessions de les converses.

Programa Converses Pedagògiques Educació i Món rural

print enrera pujar