IX Festa de la Creació. Insomnia

Recital poètic al Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
Dimarts 8 de maig de 2007, 22.30 hores

IX Festa de la Creació. Insomnia07 Lectura de poemes amb veus consolidades i amb una certa trajectòria, i estudiants que tot just comencen a escriure.

INSOMNIA -Festa de la Creació-, que enguany arriba a la seva novena edició, té com a objectiu generar un espai de difusió de l’obra literària per als autors novells de les Terres de Ponent i que a la vegada permeti un intercanvi directe entre aquests i els escriptors de renom convidats. Al mateix temps, tracta d'apropar d’una manera directa i sense preàmbuls la creació literària actual a la ciutadania de Lleida; tant la literatura que es fa a les Terres de Ponent com la dels altres indrets dels Països Catalans. Finalment, pretén aplegar en un mateix acte literari diferents escriptors d’arreu dels Països Catalans, no només per donar projecció a la literatura en sentit general, sinó també per fomentar la literatura en català.

En aquesta edició, l'INSOMNIA comptarà amb la lectura de poemes i narracions a càrrec de: Sebastià Alzamora, Andratx Badia, Amat Baró, Hèctor Bofill, Enric Boluda, Xavier Macià, Àngels Marzo, Meritxell Nus i Miquel de Palol.

Organitzen: Consell de l'Estudiantat de Lletres i "La tertúlia del dimecres".

Col·laboren el Departament de Filologia Catalana i Comunicació, el Consell de l'Estudiantat de la UdL, l'Institut d'Estudis Catalans i el Cafè del Teatre.

L'Insomnia, IX Festa de la Creació, s'inclou dins els actes de Lleida Capital Cultural 2007.

Cartell VIII Festa de la Creació. Insomnia
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida