XIX XIX Premi Literari Sant Jordi. UdL Premi Literari Sant Jordi
Facultat de Ciències de l'Educació

Abril 2007

PRESENTACIÓ:

Els treballs presentats tindran una extensió màxima de 10 folis. Els treballs que els sobrepassin seran retornats. Els contes es presentaran per quadruplicat, mecanografiats a doble espai, en format DIN A4, per una sola cara. Cada participant haurà de presentar un sobre adreçat a:

Secretaria Docent de la Facultat de Ciències de l’Educació
Concurs de Fotografia 2007
Complex de la Caparrella, s/n.
25192 Lleida

Horari: de 9 a 14 h

Al seu interior hi haurà el conte encapçalat per un foli en el qual constarà el títol, el pseudònim de l’autor i la modalitat a la qual es presenta. També s’hi adjuntarà un altre sobre tancat a l’exterior del qual constarà el títol i el pseudònim, i l’i nterior contindrà el nom de l’autor i les seves dades personals: nom complet, DNI, adreça i telèfon de contacte. Només s’o briran els sobres premiats.

TERMINI:

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el 16 d’abril de 2007 a les 12 hores.

PREMIS:

El guanyador o la guanyadora de cada modalitat rebrà 300 euros.

El jurat es reserva el dret de no adjudicar algun premi, i el seu veredicte es considerarà inapel·lable.

LLIURAMENT:

El veredicte del jurat es farà públic el dia 24 d’abril de 2007, a la Sala d’actes a les 12.30 h, amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi a la FCE, i els premis es lliuraran durant el mateix acte.

A partir de l’endemà del lliurament de premis, els treballs no guardonats es podran recollir a la Secretaria del centre.

La participació en el XIX Premi Literari Sant Jordi de la Facultat de Ciències de l’Educació suposa l’acceptació d’aquestes bases.

PARTICIPANTS:

Hi podrà participar qualsevol persona vinculada a la Universitat de Lleida, professorat, personal administratiu i de serveis o estudiantat.

MODALITATS:

Podran aspirar als premis els contes escrits en llengua catalana -originals i inèdits- no premiats anteriorment en qualsevol altre concurs o certamen.

Hi ha dos modalitats:

1. Conte infantil (fins als 8 anys)
2. Conte juvenil (a partir de 9 anys)

ORGANITZA:

Comissió de Cultura de la Facultat de Ciències de l’Educació