solidarium08

EXPOSICIONS
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Dins les mostres gràfiques al voltant del medi ambient i la sostenibilitat com a objectiu de desenvolupament del mil·leni, i en el marc del Solidàrium 2008, la Universitat de Lleida acull les següents exposicions

Del 10 al 17 d'Octubre de 2008
VESTÍBUL DE L'EDIFICI POLIVALENT (CAPPONT)
Algèria, un país també denominat Al-Jaza'ir
Organitza: Xarxa Vives d'Universitats

Del 7 al 16 d'octubre de 2008
VESTÍBUL FACULTAT DE MEDICINA

Dóna la volta. Del residu al recurs
Organitza: Agència de Residus de Catalunya

ACTIVITATS
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

DISSABTE 18 i DIVENDRES 19 D'OCTUBRE DE 2008
D'11.00 a 20.00h
ESPAI FIRA

V Fira d'Entitats Solidàries de Lleida
Exposició de materials i recursos de les diferents entitats i ONGD de Lleida

VII Mostra al Carrer d'Informació i Documentació per al Desenvolupament , a càrrec del Centre de Cooperació Internacional de la Universitat de Lleida.

PRESENTACIÓ
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Durant els dies 18 i 19 d'octubre es durà a terme a la plaça Sant Joan de Lleida el Solidàrium 2008, organitzat per la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Immigració, el Centre de Cooperació Internacional de la UdL i la Coordinadora d’ONGD i Altres Moviments Solidaris de Lleida.

La Fira d’Entitats Solidaries de Lleida ofereix la possibilitat de conèixer la xarxa solidària de la ciutat i les diferents activitats, recursos, materials didàctics i de sensibilització que les ONGD i entitats tenen a disposició.

La fira té l'objectiu de sumar esforços i oferir un espai per al coneixement mutu, la comunicació i la relació entre les ONGD, les entitats solidàries i la ciutadania de Lleida.

Durant el Solidàrium tindran lloc diferents actes per difondre i sensibilitzar als ciutadans i ciutadanes de Lleida entorn als objectius del mil·lenni, que constitueixen el compromís concret d'eradicar la pobresa al món.

Les Entitats i ONGD un any més, continuen treballant amb els qui més ho necessiten i restaran a la vostra disposició a la Plaça Sant Joan, per presentar-vos els projectes mes actuals.

A la plaça Sant Joan s'instal·laran els diferents estands on les entitats i ONGD de la ciutat donaran a conèixer els seus projectes de cooperació i solidaritat en diversos llocs del món, a la vegada que també es podran degustar diferents productes d’altres països i conèixer artesanies d'arreu del món.

Paral·lelament a la V Fira d'Entitats Solidàries de Lleida i la VII Mostra al Carrer d'Informació i Documentació per al Desenvolupament, que es realitzaran a la Plaça Sant Joan, es duran a terme un seguit d'exposicions als diferents Campus de la UdL.

ww.solidarium.cat
CCI de la UdL