18a Mostra d'Arts Escèniques

L'Institut Municipal d'Acció Cultural de l'Ajuntament de Lleida organitza, a través del Teatre Municipal de l'Escorxador, diverses línies de programació d'arts escèniques que abasten tot l’any i tenen per objectiu afavorir l’accés a les arts escèniques; tant pel que fa a les tendències i llenguatges de creació escènica com als diversos públics susceptibles de ser-ne usuaris. Així mateix dedica especial atenció a afavorir la creació escènica local mitjançant la Mostra d’Arts Escèniques i els Ajuts a la producció d'espectacles.

La Universitat de Lleida participa com d'altres anys a la Mostra amb els grups: Col·lectiu de Teatre UdL, Grup Dansa Contemporània UdL, Esbós Dansa UdL i Muvmentincs (Grup d'expressió corporal del Club INEF Lleida)

Dissabte 10 d'octubre 2009 | 21.00h | Espai 3
Durada: 60' | Happening ufològic en català i castellà | Preu: 5 €

COL·LECTIU DE TEATRE UdL / Tot esperant Marcel·lí

18a Mostra d'Arts Escèniques. Col·lectiu de Teatre UdL

La sonda espacial Voyager, enviada el 1977 a l'encontre d’una possible intel·ligència al·lienígena, per fi ha obtingut resposta, un missatge on l’autor anuncia la seva arribada a la Terra en una data i lloc precisos.

Intèrprets: Adriana Baena, Jordi Beneitez, Oriol Farré, Irene Carné, Efrem Gómez Jabalera, Mireya Rocha, Rafael Rodríguez, Maite Sabalza, Gustavo Hidalgo, Héctor Casal, Andrés Pla i Jesús Sánchez. Guitarra i saxo: Efrem Gómez. Veu en off: Joan Bellostas
Composició tema Bienvenido, Marcelino: Jordi Beneitez
Il·luminació: Miki Arbizu
Direcció: Emili Baldellou

[+] informació

Divendres 30 d'octubre 2009 | 21.00h | Sala 1 Teatre Escorxador
Durada: 40’ | Dansa contemporània | Preu: 4 €

GRUP DANSA CONTEMPORÀNIA UdL / Murs d'Entretemps

18a Mostra d'Arts Escèniques. Grup de Danas Contemporània UdL

Els murs serveixen per separar, per protegir, per evitar... El què? Mirem més enllà. Intentem trobar un horitzó real, perquè si obrim el camp visual segurament tindrem als nostres peus un món amb més visions i molts més aromes.

Intèrprets: Marta Andreu, Ester Panadés, Gemma Codina, Puri Conejo , Georgina Falip, Marta Córdoba, Marina Garcia, Patricia Sanz, Puri Conejo, Susana Simó, Elena Blàzquez, Marta Agusti, Pilar Pérez, Oscar Campo i Nuria Selvas
Imatges: Oriol Rosell
Vestuari, attrezzo i escenografia: Núria Selvas i Òscar Campo
Coreografia i direcció: Núria Selvas

Dijous 12 de novembre 2009 | 19.00h | Sala 1 Teatre Escorxador
Durada: 25’ | Dansa contemporània | Preu: 5 € | Estrena

ESBÓS DANSA UdL / Si par hasard...

18a Mostra d'Arts Escèniques. Esbós Dansa UdL

L’atzar és l’etern convidat a les nostres vides, també intervé, doncs, en la dansa, i nosaltres aquí convidem l’atzar que pot provocar el somriure i el plaer del moviment. És l’atzar amb què els infants juguen contínuament.

Intèrprets: Montse Arana, Marta Castañer, Masami Sakay, Sònia Lunar, Esther Sanfeliu, Carlota Torrents i Lola Vilar
Amb la participació especial de: Judith, Maria del Mar i Laia
Coreografia i direcció: Marta Castañer

Companyia creada el 1985 i que col·labora directament amb els Serveis Culturals de la UdL.

Dijous 19 de novembre 2009 | 19.00 i 21.00h | Sala 2
Durada: 30’ | Expressió corporal i dansa | Preu: 3 € | Estrena

MUVMENTICS / Moments Muvmentics
(Grup d’expressió corporal del Club INEF Lleida)

18a Mostra d'Arts Escèniques. Muvmentics INEF Lleida UdL

Expressió corporal, dansa, mim, improvisació, humor, amor... Utilització de tots i cadascun dels seus recursos per expressar què són i per a què són. Una nova paraula per a un nou esperit de moviment.

Muvmentics, el grup d’expressió corporal del Club Inef Lleida, format per alumnes de la llicenciatura en Ciències de l’Activitat Física i l'Esport, se centra en la recerca i creació de moviment, tot buscant-hi una forma més de comunicació.

Movent la gent s’entén és una peça de dansa i expressió corporal construïda a partir d’allò que l’obra de Jordi Colomer ha suggerit als intèrprets. La línia de creació de l’artista (còpia, repetició cíclica, absurditat...) i algunes de les seves obres n’han estat la font d’inspiració.

L'actuació consta de dos parts: una primera, on el desordre i el caos tenen lloc dins d’una coreografia basada en la linealitat i la repetició, i una segona, que a la vegada se subdivideix en tres esquetxos que passen al mateix temps, però en espais diferents. Es tracta d’esquetxos inspirats, cadascun d’ells, en les tres obres de l’artista: Anarchitekton, Papamòbil i En la Pampa.

L'obra de Jordi Colomer, amb caràcter de crítica social, ha inspirat la investigació i creació d’un moviment que ha donat lloc a una peça que no vol representar art, però sí gaudir-ne, amb la qual cosa el moviment es fa un lloc, així, dins l’art contemporani.

Intèrprets: Aida Barceló, Ona Beneït, Tere Caraltó, Mª José Conde, Àngel Garcia, Isaura Juncosa, Alberto Marín i Alberto Soto
Assessorament artístic: Carlota Torrents
Fotografia: Oscar Clariana
Producció: Club Esportiu INEF Lleida
Coreografía: Marta Casals i Muvmentics
Direcció: Marta Casals

[+] informació

MÉS INFORMACIÓ

18a MOSTRA D'ARTS ESCÈNIQUES | JOSEP FONOLLOSA - FONO  (programa complert / pdf)

Teatre Municipal de l’Escorxador
Lluís Companys, s/n - 25003 Lleida - Tel. 973 27 93 56
teatre@paeria.cat | www.paeria.cat/cultura
www.teatreescorxador.blogspot.com

VENDA D'ENTRADES

Taquilla del Teatre
Lluís Companys, s/n
Espai 3 (Antic convent de Santa Teresa)
Plaça de l’Hort de Santa Teresa, 1

Ja són a la venda les entrades de tots els espectacles
Venda anticipada: Feiners, de les 17 a les 21 hores.
Les reserves fetes per telèfon s’hauran de recollir abans del dia de la representació.
Venda el dia de la funció: Les entrades disponibles es posaran a la venda dues hores abans de la funció

print enrera pujar

Darrera modificació: