Vaya Valla. Exposició a la UdL

DIMECRES 25 de MARÇ de 2009

19.00h SALA D'EXPOSICIONS DEL CENTRE DE CULTURES I COOPERACIÓ TRANSFRONTERERA DE CAPPONT

INAUGURACIÓ de l'exposició "Vaya Valla. Gràfica Revolucionària Cubana" que podrà visitar-se  del 25 de març al 17 d'abril de 2009

Exposició Vaya Valla a la Universitat de Lleida

ORGANITZEN:
Mostra de Cinema Llatinoamericà de Lleida i Universitat de Lleida

PRODUÏDA PER:
Casa América Catalunya

VAYA VALLA
Gràfica revolucionària cubana

Del 25 de març al 17 d’abril de 2009
Sala d'Exposicions del Centre de Cultures (Cappont)

'Vaya Valla' és una selecció dels missatges polítics, socials i culturals que la revolució cubana ha difós per tota l'illa caribenya a través de les tanques publicitàries. L'exposició s' emmarca en les activitats paral·leles de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya, que es farà a Lleida entre el 27 de març i el 4 d'abril

A Cuba no trobaràs ni un sol anunci publicitari. Ningú reclamarà la teua atenció per tal que facis servir aquesta crema, compris aquell cotxe o apostis pel nou color de temporada. Aquest espai publicitari està ocupat per un altre tipus d’anunci, els missatges polítics, socials i culturals que la revolució cubana ha repartit per tota l’illa. Icones multigrogràfiques de la revolució, la seua omnipresència esquitxa carreteres i poblacions i avui en dia forma part de la identitat cubana.

Aquesta exposició, produïda per Casa Amèrica Catalunya, coincideix amb les noces d'or de la revolució i és fruit de la recerca en un arxiu de més de 400 tanques del Doctor Alfonso González de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) en col·laboració amb l'Editora Nacional del Partit Comunista cubà.

DOSSIER DE L'EXPOSICIÓ "VAYA VALLA"

print enrera pujar

Darrera modificació: