Excel

Anar a la pàgina principal. Universitat de Lleida Anar al contingut principal de la pàgina Anar al Mapa Web. Universitat de Lleida Cerca Accessibilitat. Universitat de Lleida
  • Icona de Globus terraqüiTranslate
  • Castellano
  • English
  • Campus Virtual
  • Correu
    • Alumnes
    • PAS/PDI
  • Directori
  • ContacteContacte
  • Wifi
Inici - Universitat de Lleida
  • Perfils d'accés  
    • ALUMNES UdL
    • FUTURS ALUMNES
    • ESPAI DE SECUNDÀRIA
    • ALUMNI UdL
    • PROFESSORAT (PDI)
    • ADMINISTRACIÓ I SERVEIS (PAS)
    • INSTITUCIONS I EMPRESES
  • Seu Electrònica  
  • Universitat  
      • Presentació
      • UdL en xifres i rànquings
      • Òrgans de Govern
      • Centres i departaments
      • Unitats
      • Ubicació dels Campus
      • Càtedres Universitat - Empresa
      • Honoris causa
      • e-Administració
      • Normatives
      • Portal de Transparència
      • Agents Socials
      • Responsabilitat Social
      • Consell Social
      • Fundació UdL
      • Alumni

      Rectorat

      La UdL combina una llarga i fructífera tradició universitària amb una estructura jove i dinàmica que aposta decididament per una formació i una investigació de qualitat, per uns avançats mètodes docents i per la internacionalització.

      Veure més

  • Estudis  
      • Tots els estudis
      • Graus i dobles graus
      • Màsters universitaris
      • Doctorat
      • Formació contínua: títols propis
      • Formació Dual
      • Universitat d'Estiu
      • Idiomes
      • MOOCs
      • Formació per a professorat no universitari
      • Programa Sènior
      • Aules per a la Gent Gran
  • Viu la UdL  
      • Activitats culturals
      • Agenda 2030: Objectius de Desenvolupament Sostenible
      • Allotjament
      • Assegurances
      • Atenció psicològica
      • Beques i ajuts
      • Biblioteca
      • Carnet UdL
      • Consell de l’Estudiantat
      • Esports
      • Llibreria - Botiga Údels
      • Pràctiques acadèmiques externes
      • Promoció de la Salut
      • Punt d’Informació
      • Responsabilitat social
      • Sostenibilitat i emergència climàtica
      • UdLTreball: orientació professional i inserció laboral
      • UdL App
      • UdLxTothom (necessitats educatives especials)
  • Recerca
  • International
  • 30 Anys UdL
  • Cercar
  • Icona de Globus terraqüiTranslate
  • Icona d'idioma  Idioma icona de desplegament
    • Català
    • Castellano
    • English
  • Icona Contactar  Correu
    • Alumnes
    • PAS/PDI
  • Icona CV  Campus Virtual
  • Icona directori  Directori
  • contactar  Contactar
  • Icona wifi  Wifi
  • Icono de Home para ir a la página de inicio
  • >Unitats de la UdL
  • >Universitat d'Estiu
  • >Eines per a la Gestió de l'Empresa amb Full de Càlcul Excel

Eines per a la Gestió de l’Empresa amb Full de Càlcul Excel

Curs en línia, del 27 de juny a l’1 de juliol de 2022 (2 ECTS reconeguts per la UdL)


Programa en PDF

Butlleta d'inscripció

 

Es tracta d’un curs en línia en què s’aprendrà a utilitzar el full de càlcul Excel en diverses aplicacions d’interès per gestionar l’empresa. El full de càlcul, com se sap, és una eina molt potent i robusta per automatitzar i realitzar amb més rapidesa moltes de les tasques de determinació i càlcul de paràmetres, indicadors i resultats empresarials.

Curs adreçat a l’estudiantat, universitari i de cicles formatius de diverses especialitats, interessat en el món de la gestió empresarial, així com a professorat d’ensenyament primari i secundari interessat en l’economia de l’empresa i a tècnics i personal administratiu d’empreses.

Llengua d’impartició: Català i castellà

Coordinació: Rosa M. Florensa Guiu i Antonio Colom Gorgues (Departament d’Administració d’Empreses de la UdL)

Equip docent: Antonio Colom Gorgues (UdL) i Rosa M. Florensa Guiu (UdL)

Durada: a) 20 hores
  b) 50 hores (20 de guiades per l’equip docent + 30 de treball autònom de l’alumnat). Versió reconeguda amb 2 ECTS per la UdL

Preu: 55,34 € estudiants, PAS i PDI de la UdL / 90,00 € la resta

MODALITAT

Curs en línia que es realitzarà a través del Campus Virtual de la Universitat de Lleida. El curs se seguirà de manera sincrònica.

METODOLOGIA

Per poder seguir el curs, caldrà tenir instal·lat el paquet ofimàtic de Microsoft, almenys els programes Word, Excel i PowerPoint, preferiblement a partir de la versió 2010. Les pràctiques també es podran treballar amb el paquet d’Office 365, ja que la UdL disposa de llicències per a estudiants, PAS i PDI de la universitat.

Els materials didàctics que s’utilitzaran en les diferents sessions del curs estaran disponibles a la carpeta “Recursos” del Campus Virtual de la UdL.

Els exercicis pràctics que hauran de realitzar les persones matriculades que vulguin reconèixer el curs amb ECTS els podran lliurar una setmana després d’haver acabat el curs.

PROGRAMA  
Dilluns 27  
  Antonio Colom i Rosa M. Florensa
09.00-11.00 h Avaluació de la rendibilitat de projectes d’inversió.
11.30-13.30 h Criteris VAN i TIR. Relació VAN i inversió. Termini de recuperació o payback.
   
Dimarts 28  
  Antonio Colom i Rosa M. Florensa
09.00-11.00 h Finançament d’empreses. Amortització financera de préstecs i d’emprèstits (obligacions).
11.30-13.30 h Anàlisi economicofinancera de l’empresa a través dels estats comptables. Càlcul de ràtios.
   
Dimecres 29  
  Antonio Colom i Rosa M. Florensa
09.00-11.00 h Anàlisi i determinació de la demanda i consum de productes.
  Determinació i fixació de preus dels productes.
11.30-13.30 h Model d’avaluació de preferència de marques per part del consumidor.
   
Dijous 30  
  Antonio Colom i Rosa M. Florensa
09.00-11.00 h Programació de tasques i projectes: diagrames de Gannt i de PERT.
11.30-13.30 h Anàlisi de posicionament i dinàmica empresarial a través del model del Boston Consulting Group (BCG). Aplicació multisectorial.
   
Divendres 1  
  Antonio Colom i Rosa M. Florensa
09.00-11.00 h Models senzills de programació lineal aplicats a la producció i al transport i la distribució de productes.
11.30-13.30 h Introducció a les taules dinàmiques amb full de càlcul Excel.

 

 

   

 

  • Contacte
  • Cartell 2022
  • Edicions anteriors

Atendrem les vostres consultes per correu electrònic (estiu@udl.cat) i per telèfon (973 70 33 90) .

OFICINA DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU
Campus de Cappont
Edifici Polivalent
C/ de Jaume II, 71, planta baixa
E-25001 Lleida
estiu@udl.cat
973 70 33 90

Descarrega't el CARTELL

Exposició i resultat del Concurs de Cartells

  • 29 edicions de la Universitat d'Estiu
  • Ens pots seguir a
  • Rss
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Flickr
  • Linkedin
  • UdL App

Universitat de Lleida

    • Pl. de Víctor Siurana, 1
    • 25003 Lleida
    • Tel. +34 973 702 000
  • Seu Electrònica
  • Oficina d'Assistència en Matèria de Registres
  • Portal de Transparència
  • Perfil del contractant
  • Sobre el web
  • Mapa web
  • Accessibilitat
  • Avís legal
  • XHTML 1.0 Strict
  • CSS 3
  • © 2019

Enllaços UdL

  • Campus Iberus
  • Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida
  • GLOBALleida
  • Arborètum
  • Butlletí subvencions
  • Centre d'Excel·lència Jean Monnet
  • Repositori Obert

Xarxes universitàries

  • Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP)
  • Xarxa Vives d'Universitats
  • Xarxa Interuniversitària per a l'Ocupació
  • Conferencia de Rectores de las Universidades Españolas (CRUE)
  • Compostela Group of Universities (CGU)
  • European University Association (EUA)
  • Interfaculty Committee Agraria (ICA)
  • Asociación Europea de Educación en Ingeniería
HR Excellence in Research - University of Lleida - UdL  Publicitat de projectes amb finançament amb fons FEDER o altres fonts de finançament europees