Més premis per a TFG i TFM d'agronomia i forests

El Col·legi d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals s'afegeix com a patrocinador

conveniETSEA2018
D'esquerra a dreta: Perea, Garcia i Pastor / FOTO: UdL

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL) ofereix a partir d'enguany dos premis per als millors treballs finals d'agronomia i forests, gràcies a la incorporació com a patrocinador del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics Agrícoles i Forestals de Catalunya (CETAF)-demarcació de Lleida, que s'afegeix a Caixa d'Enginyers. Així doncs, s'atorgaran dos premis de 1.000 euros cadascun a les millors propostes, siguin Treballs Finals de Grau (TFG) o Treballs Finals de Màster (TFM) d'aquests dos àmbits.

La col·laboració del CETAF s'ha materialitzat aquesta setmana mitjançant un conveni que ha signat la seua presidenta a Lleida, Isabel Perea, que ha destacat la bona sintonia entre el col·legi professional i aquest centre de la UdL. Perea ha manifestat la seua intenció que la col·laboració duri molts anys, a l'igual que el director de l'ETSEA, Narciso Pastor. De la seua banda, el vicerector de Docència, Paco Garcia, ha subratllat que aquest tipus de convenis demostren que "la universitat no és una torre de Babel al marge de la realitat".

Reconeixement d'un TFM sobre regadius

Dins el mateix àmbit, el Col·legi Oficial d'Enginyers Agrònoms de Catalunya acaba d'atorgar el 1r I Premi d'Excel·lència al millor Treball Final de Màster (TFM) a un titulat de l'ETSEA. Es tracta de Projecte de disseny d’un sistema de coberta fotovoltaica per a una bassa de reg situada a la Comunitat de Regants del Canal Algerri-Balaguer, al terme municipal de Castelló de Farfanya (la Noguera), de Marc Sabartrés. El guardó, dotat amb 2.500 euros, es lliurarà el proper 30 de novembre a Barcelona.