25a Festa Major de l'Estudiantat

Programa de la 25a Festa Major de l'Estudiantat
Inici:
Finalització:

Al matí es realitzaran una sèrie d'activitats en els diferents campus organitzades pels Consells de l'Estudiantat dels centres i per altres col·lectius. Es realitzaran de forma simultània i descentralitzada:

• Torneig d'escacs Jaque MatEPS (Cappont)
  • Gimcana (11.15 h - Cappont)
  • Torneig de vòlei (11.00 h - Cappont)
  • Sessió de zumba (12.00 h - Cappont)
  • Bingo i ambientació musical (11.00 h - ETSEA)

Durant la tarda es faran tres concerts al campus 1 d'Octubre de Cappont, amb aforament limitat, asseguts i amb distàncies de seguretat tot seguint el model d'èxit ja testat a la Festa de benvinguda al curs 2020/2021:

• 17.00 a 18.15h / Jazzwoman / Del saxo al rap, del hip hop al trap, de l’afro-trap a la salsa, de la merenga a la bachata i de valencià al castellà. Jazzwoman s’ha situat en l’escena musical urbana ballant lliure entre diferents estils i llengües.
  • 18.45 a 20.00h / Bredda forma part del conjunt d’artistes de Ponent. És fusió festiva, de caliu i germanor, amb una espurna reivindicativa que consoliden un missatge únic que fusiona reggae.
  • 20.30 a 21.45h / Smoking Souls és un grup de música valencià, representants d'una generació de joves que des de petits han explorat els territoris més ocults de la música. Fins al 2020 han publicat quatre àlbums i un EP, tots amb textos en valencià.

També hi haurà actuacions del Grup de Dansa i Circ de la Secció d'Expressió Corporal, Dansa i Circ del Club INEF Lleida i dels Bastoners del Pla de l'Aigua.

Cartell-FMUdL2021