Conferència del cicle Visions d'un Món Desigual: Treball decent i immigració

Lloc:
En remot
Web:
Accedir a la sessió en remot
Inici:
 |

Conferència del cicle Visions d'un Món Desigual: Treball decent i immigració, a càrrec de Ferran Camas (catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de Girona).

Es pot seguir en directe.

Ferran Camas és catedràtic de Dret del Treball i de la Seguretat Social i Director de la Càtedra d'Immigració, Drets i Ciutadania de la Universitat de Girona. Expert internacional en matèria d'ocupació i treball pel projecte Europeu Socieux+. La seva tasca investigadora s'ha centrat en els àmbits d'immigració i de mercat de treball; ocupació i formació professional; Dret Social de la Unió Europea i lliure circulació de treballadors; condicions de treball i seguretat i salut laboral; i finalment, repartiment de competències entre Estat i comunitats autònomes en matèria de relacions laborals.