Exposició: Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023

Lloc:
Museu Trepat (Tàrrega)
Web:
Projectes d'art digital d'alumnat de la UdL, de nou a 'Cal Trepat' de Tàrrega / Premsa UdL
Inici:
Finalització:
Exposició Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023

Acte d'inauguració de l'exposició Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023, fruit de la col·laboració entre el Museu Trepat de Tàrrega i l'Escola Politècnica Superior de la UdL.

L'exposició romandrà oberta de l'1 al 9 d'abril (menys el divendres 7 d'abril, que romandrà tancada) i es realitzarà una visita guiada a les 12.00h.

"Arxiu Obert Arxiu Tancat 2023" és una exposició fruit de la col·laboració entre el Museu Trepat de Tàrrega i l'Escola Politècnica Superior i de la Facultat d'Educació, Psicologia i treball Social de la Universitat de Lleida presentant els projectes artístics digitals dels alumnes de l'assignatura d'Art i Cultura Digital del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'EPS i de l'assignatura de Construcció de Processos Educatius del Grau de Mestre de la FEPTS.

Propostes site specific nascudes del treball de recerca amb docència innovadora en el marc de l'assignatura d'art i cultura digital a partir del fons documental del propi Museu.