Presentació del llibre: Agitadors de consciències

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Cappont)
Web:
Agitadors de consciències, de Javier Giménez Gracia (Edicions i Publicacions de la UdL)
Inici:
 |

Presentació del llibre: Agitadors de consciències / Agitadores de conciencias, de Javier Giménez Gracia, i coordinat per Pepita Raventós (cap de la unitat d'Arxiu i Gestió de Documents de la UdL), segon volum de la Col·lecció Memóres, d'Edicions i Publicacions de la UdL.

16.00h Presentació de l'acte, a càrrec de Joan Busqueta (vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL).

16.10h. Parlament: Agitadores de consciències: les protagonistes del moviment Freinet a Lleida, a càrrec de M. Carmen Agulló (professora titular d’Educació Comparada i Història de l’Educació- Departament: Educació Comparada i Història de l’Educació de la Universitat de València).

16.30h Presentació de l’autor, a càrrec de Pepita Raventós (cap de servei Arxiu i Gestió de Documents i coordinadora de la Col·lecció Memóres, d’Edicions i Publicacions de la Universitat de Lleida).

16.40h Parlament de l’autor del llibre, Javier Giménez Gracia.

17.00h Parlament de David Aguilar (degà de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL).

17.10h Parlament en nom del rector, a càrrec de Joan Busqueta (vicerector de Cultura i Extensió Universitària de la UdL).

17.20h Lectura del poema de Màrius Torres: Aniversari (Poesies. Coyacan: Quaderns de l’exili, 1947, p. 116.).

17.25h Cloenda de l’acte.

17.30h Signatura de llibres per part de l’autor i cóctel de presentació.

Agitadors de consciències / Agitadores de conciencias, de Javier Giménez Gracia