V Jornada Activitat Docent Universitària i TIC #ADUTIC22: La innovació docent a la UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Juntes, Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social / Cappont
Web:
V Jornada Activitat Docent Universitària i TIC #ADUTIC22
Inici:
 |

Inici de la 5a Jornada Activitat docent universitària i TIC #Adutic22: La innovació docent a la UdL, amb Paquita Santiveri (vicerectora d'Ordenació Acadèmica i Qualitat) i Maria-Pau Cornadó (degana de la FEPTS). Conferència inaugural: La transformació educativa a les Universitats. Fites, reptes i oportunitats, a càrrec d'Ernest Pons (professor a la UB i Cap d’Estudis del Grau en Estadística).

L’ADUTIC és una jornada que té per objectiu principal posar en el punt de mira un tema d’actualitat que pugui interessar al professorat universitari. A més, simbòlicament, organitzar-la al juny li afegeix un to de tancament de curs i de reflexió sobre la tasca docent.Per a aquesta edició de 2022, hem cregut oportú posar el focus en la innovació docent, un assumpte complex i que sempre genera un debat intens.

09.15-09.30 Presentació de la Jornada #adutic22

09.30-10.30 Conferència: "La transformació educativa a les Universitats. Fites, reptes i oportunitats" / Ernest Pons / Professor a la UB i Cap d’Estudis del Grau en Estadística. A nivell de recerca ara està prioritzant la recerca relacionada amb la dimensió social de la universitat, actualment com a Director Científic del projecte Via Universitària de la Xarxa Vives. És també col·laborador habitual de l’Institut de Desenvolupament Professional (IDP-ICE) de la UB i, en aquests moments, coordinador del Comitè Organitzador del Congrés CIDUI.

10.30-11.00 / Pausa / cafè

Presentacions de projectes d'innovació docent:

11.00-12.00 Taula rodona 1: "Desenvolupament de materials docents" / Modera: Mariona Farré

Romi Pena / Departament de Ciència Animal

Fidel Molina / Departament de Geografia i Sociologia

Sara Hernández / Departament de Medicina Experimental

Fran Valenzuela / Departament d’Infermeria i Fisioteràpia

12.00-13.00 Taula rodona 2: "Metodologies docents i innovació" / Modera: Manel Ibáñez

Íngrid Martorell / Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial

Isabel del Arco / Departament de Pedagogia