Mercat de Tecnologia de la UdL 2022

Mercat de Tecnologia de la Universitat de Lleida 2022
Inici:
 |

Xerrada: La tecnologia com instrument de la manipulació mental, a la vegada que única defensa, a càrrec de Bartolo Luque (professor de la Universitat Politècnica de Madrid) en el marc del Mercat de Tecnologia de la Universitat de Lleida 2022.

El Mercat de Tecnologia és la més gran exposició de treballs i projectes tecnològics i de ciència de l'alumnat de Secundària i Formació Professional, de diversos centres educatius de la demarcació de Lleida i d’altres territoris. És un dels esdeveniments de promoció en l’àmbit de la tecnologia més important a Catalunya i són un lloc d’intercanvi d’experiències relacionades amb la tecnologia que permeten el traspàs de coneixement entre el propi jovent, tot contribuint a la generació de vocacions a l’àmbit tecnològic. Però, sobretot, són escenaris que donen visibilitat que es mereix la feina realitzada, al llarg del curs, a les aules dels centres docents, a través dels projectes que s’exhibeixen al Mercat de Tecnologia de la Universitat de Lleida. Enguany serà el XIX edició.

MercatTecnologiaUdL2022

Seguir l'acte en directe