Descarregar pdf

 

Contractació i Compres
ANY 2010  /  LICITACIONS : SUBMINISTRAMENTS

 

Termini de presentació: 2 de març de 2011 (13.00h)
                                            
Nº EXPEDIENT: 2010/SUB-80




OBJECTE:

Procediment obert per a la contractació del subministrament de mobilari de laboratori per a l'edifici de recerca de biomedicina al recinte de l'Hospital Unmversitari Arnau de Vilanova per a la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida


DOCUMENTACIÓ:

INTERPOSICIÓ RECURS ESPECIAL
   
             
Resolució de suspensió del procediment de licitació i de sotmetiment del recurs especial a audiència dels interessats (3/01/2011)

              Resolució recurs especial


OBERTURA PÚBLICA DE PROPOSICIONS :

  Sobre B - Documentació tècnica                          
                           
                 Dia: 9 de març de 2011
                 Hora: 12h
                 Lloc: Sala de Juntes 3r pis- Edifici Rectorat
                          Pl. Vïctor Siurana, 1


  Sobre C - Oferta econòmica i documentació tècnica 

 
 

ADJUDICACIÓ :

         Resolució adjudicació (07/04/2011)

         Anunci adjudicació DOUE núm. 2011/S 95 de 18 de maig de 2011

         Anunci adjudicació BOE núm. 24,  de 25 de maig de 2011


INFORMACIÓ ADICIONAL:

Les empreses podran descarregar-se els plecs de clàusules administratives i tècniques des d'aquesta pàgina.


Per informació relacionada amb les clàusules administratives:

Per informació relacionada amb les prescripcions tècniques

  • Serveis Comunitaris
  • P. Víctor Siurana, 1 (25003 Lleida)
  •  ana@apat.udl.cat
  • 973 70 20 96  (Ana Bravo)

Lloc de presentació de les ofertes

Al Registre General de la UdL, de dilluns a divendres de 9h. a 14h. (úlltim dia fins les 13h ) L'Annex 5 dels plecs -"Model de Sol·licitud"- s'haurà adjuntar als sobres tancats, degudament omplert i signat.

NIF de la UdL: Q7550001G (a efectes de constituir la garantia).


NOTA IMPORTANT:

Per aquelles persones que estigueu interessades en participar en aquest procediment obert, us demanem trameteu a l'adreça agonzalez@afin.udl.cat indicant assumpte: procediment obert 2010/SUB-80, nom de l'empresa, persona de contacte i telèfon. Per qualsevol avís o canvi urgent, us ho farem saber pel correu facilitat.


 

print enrera pujar

 
   Darrera modificació: