Reconeixement de matèries transversals de representació i participació estudiantil
l reconeixement dels crèdits de matèria transversal s’ha de fer a la secretaria de la facultat o escola on estiguis matriculat a través d'una sol·licitud tipificada i adjuntant un document acreditatiu de l'activitat.
Document acreditativa per presentar amb la Sol·licitud per a reconeixement de matèria transversal:
CERTIFICAT d'aprofitament del curs |
- Cursos o tallers de formació en participació i representació estudiantil -Estudiants mentors en el Programa de Mentories la UdL (Certificat amb reconeixement de mentor) |
RESOLUCIÓ de la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat |
- Representació en els òrgans col·legiats de representació d’àmbit general de la UdL: Consell de Govern i Claustre - Representació en els òrgans col·legiats de representació d’àmbit particular de la UdL: Junta de Facultat, Junta de Departament. - Delegats o subdelegats de classe i delegats d’assignatura en aquelles titulacions que així s’organitzin (Facultat de Medicina) - Coordinadors o responsables del Consell de l’Estudiantat central o dels centres de la UdL - Coordinadors o responsables d'associacions d’estudiants de la UdL - Altres tasques de responsabilitat en la representació i participació estudiantil, reconegudes per la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat amb la col·laboració del Consell de l’Estudiantat |
Reconeixement de nombre de crèdits de Participació i Representació
Perquè la vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat us faci una Resolució amb el nombre de crèdits de matèria transversal de participació i representació que se us reconeix per les taques que heu dut a terme i que, amb aquesta resolució, podreu demanar que es reconeixin al vostre expedient acadèmica, envieu a l'adreça veo.secretaria@udl.cat (assumpte: sol·licitud reconeixement MT), la següent documentació:
- Documentació acreditativa de la tasca realitzada:
· Representació al Consell de Govern i Claustre, Certificat de secratria general.
· Representació a la Junta de Facultat o Centre i Consell de Departament, Faig constar del/la cap d'estudis del centre.
· Coordinadors o responsables del Consell de l'Estuidantat, Faig constar del Consell de l'estudiantat central.
· Coordinadors o responsables d'associacions d'estudiants de la UdL. Faig constar del/la president/a de l'associació.
Per les tasques de Delegats i subdelegats de classe i delegats d’assignatura la sol·licitud es fa a través del Portal de delegats: https://delegats-estudiants.udl.cat/
Sol·licitud de reconeixement dels crèdits de matèria transversal a la secretaria de centre
Un cop tingueu el certificat del curs o la resolució de la vicerectora amb el nombre de crèdits reconeguts de matèria transversal s'ha de fer la-lo sol·licitud a la secretaria de la teva facultat o escola adjuntant-lo.
La sol·licitud a la secretària del teu centre s'ha de realitzar a través de la Seu Electrònica de la UdL.
Els passos a seguir són:
1 Descarregueu en el vostre ordinador algun model específic:
➤ Estudiants de la UdL de grau i màster
Cliqueu sobre la vostra faultat o escola i seleccioneu Sol·licitud per a reconeixement de matèria transversal
2 Ompliu el model específic que hagueu escollit amb Acrobat Reader (no d'altres visors PDF) i deseu els canvis.
Adjunteu la Resolució o el Certificat del curs a la sol·licitud (al final de la sol·licitud trobareu un botó per adjuntar documents)
3 Accediu a alguna de les següents vies de presentació dels vostre model específic i adjunteu-lo quan se us demani.
Cliqueu sobre el quadrat estudiants UdL: grau, màster i doctorat i presenteu la sol·licitud