Descarregar pdf

 

Contractació i Compres
ANY 2010  /  LICITACIONS : SUBMINISTRAMENTS

 

Termini de presentació: 28 de desembre de 2011 (13.00h)
                                              
                             Nou termini
                      13 de gener de 2011 (13.00h)
Nº EXPEDIENT: 2010/SUB-76







OBJECTE:

Procediment obert per a la contractació del subministrament de maquinari pel projecte de migració dels equips troncals de xarxa (CORE)  de la Universitat de Lleida


DOCUMENTACIÓ:

Anunci de licitació  DOGC NÚM. 5773 de 13 de desembre de 2010
Anunci rectificació DOGC núm.5785 de 29 de desembre de 2010
Plecs clàusules administratives    "Clàusula modificada per error de transcripció"
Plecs clàusules tècniques

OBERTURA PÚBLICA DE PROPOSICIONS :

  Sobre B - Documentació tècnica
                          
                          

  Sobre C - Oferta econòmica i documentació tècnica 

                              Dia: 16 de febrer de 2011
                              Hora: 9h 
                              Lloc: Sala de Juntes 3r pis  - Edifici Rectorat
                                       Pl. Víctor Siurana, 3
                                       Lleida

               
 

 
 

ADJUDICACIÓ Adjudicació (7/03/2011)
FORMALIZACIÓ : Anunci adjudicació i formalització (12/04/2011)


INFORMACIÓ ADICIONAL:

Les empreses podran descarregar-se els plecs de clàusules administratives i tècniques des d'aquesta pàgina.


Per informació relacionada amb les clàusules administratives:

Per informació relacionada amb les prescripcions tècniques

  • ASIC
  • P. Víctor Siurana, 1 (25003 Lleida)
  •  judith@asic.udl.cat
  • 973 70 21 00  (Judith Pintó)

Lloc de presentació de les ofertes

Al Registre General de la UdL, de dilluns a divendres de 9h. a 14h. (úlltim dia fins les 13h ) L'Annex 5 dels plecs -"Model de Sol·licitud"- s'haurà adjuntar als sobres tancats, degudament omplert i signat.

NIF de la UdL: Q7550001G (a efectes de constituir la garantia).


NOTA IMPORTANT:

Per aquelles persones que estigueu interessades en participar en aquest procediment obert, us demanem trameteu a l'adreça agonzalez@afin.udl.cat indicant assumpte: procediment obert 2010/SUB-76, nom de l'empresa, persona de contacte i telèfon. Per qualsevol avís o canvi urgent, us ho farem saber pel correu facilitat.


 

print enrera pujar

   Darrera modificació: