12es Jornades de Recerca Maria Rúbies

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Campus de Cappont)
Inici:

Inauguració de les 12es Jornades de Recerca Maria Rúbies.

Amb aquesta XII edició de les Jornades Maria Rúbies d’innovació i recerca educatives, la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) vol concloure els actes commemoratius dels 175è aniversari dels estudis de mestre a Lleida. Des d’aquells inicis, la Facultat ha volgut anar de la mà dels i de les mestres en la tasca diària d’acompanyar als nens i les nenes en el seu procés de creixement. La relació entre l’escola i la facultat ha de ser l’eix vertebrador de la innovació educativa, en sentit ampli, i ha de permetre als professionals de les dos institucions enriquir la seva pràctica docent.

En aquest sentit, aquestes Jornades voler ser un punt de trobada entre professionals de l’educació que entenen la innovació docent com a motor de canvi, en un societat que cada cop és més canviant i que demanda un perfil de mestre polivalent.

Des de diferents perspectives ens preguntarem quines metodologies són les que poden ajudar-nos a desenvolupar el potencial dels nostres estudiants i coneixerem diferents experiències i propostes des d’àmbits i entorns diversos.

Trobareu tota la informació a la web de les jornades: http://www.xiijornadesmariarubies.udl.cat

mariarubies2017UdL