Acte d'investidura de Sebastià Serrano com a Doctor Honoris Causa de la UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Cappont)
Web:
Seguir l'acte en directe
Inici:
 |

Acte d'investidura del lingüista lleidatà Sebastià Serrano Farrera com a Doctor Honoris Causa de la Universitat de Lleida, apadrinat per Francisco Javier Terrado Pablo (catedràtic de Llengua Espanyola de la UdL).

Catedràtic emèrit de la Universitat de Barcelona (UB), Sebastià Serrano, fou creador del primer departament de Lingüística a l'Estat, a la UB, tot iniciant-hi els estudis de Lingüística  Matemàtica, Semiòtica i Semàntica. Creu Sant Jordi a l'any 2003, ha publicat nombrosos estudis sobre semiòtica, lingüística, poètica, filosofia, teoria de la ciència i sobretot teoria de la comunicació. Actualment treballa en espais del coneixement relacionats amb el talent, creativitat i felicitat des d’una perspectiva absolutament interdisciplinar i en el seu proper llibre que durà per títol El regal de la lectura.

Ha estat guardonat amb nombrosos premis, entre altres, l'Anagrama d’assaig (1974), el Prat de la Riba (1976), el Xarxa d'assaig (1979), el Joan Fuster d'assaig (1978), el Ramon Llull (1990), el d'assaig i humanitats d'Enciclopèdia Catalana (1995), o l'Eduardo Benot al Rigor Científic i Lingüístic (2014) que atorga l'Ajuntament de Cadis.

Investidura de Sebastià Serrano com a Doctor Honoris Causa