Agenda 2030: Una dècada per a actuar

Jornada de compromís de la UdL amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Campus 1 d'Octubre Cappont)
Inici:
 |
Finalització:
 |

Jornada: Agenda 2030: Una dècada per a actuar, de compromís de la UdL amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

ods

PROGRAMA

10.00h ConferènciaCalentamiento global: una crisis existencial para la humanidad, a càrrec de Jorge Riechmann (poeta, traductor, assagista i professor titular de filosofia moral a la Universitat Autònoma de Madrid). Presenta: Àngels Sendra.

11.45h Lectura de poemes per Rosa Fabregat, Núria Mina, Carles M. Sanuy, Akior Santos i Jorge Riechmann, amb presentació a càrrec de Julian Acebrón.

12.15h Descans

12.30h Taula rodona: Què m'importen a mi aquests ODS? Amb la participació de Gemma Franco (Fridays for Future), Ariadna Verdeny i Miquel Gimeno (OSMON), Rafa Terol (Rebel·lió Extinció). Modera: Adrià Tersa (Consell d’Estudiants).

14.00h Dinar al Hall del Centre de Cultures, amb actuació castellera de Los Marracos de la UdL.

15.30h Taula rodona de presentació dels Grups de Treball per als ODS a la UdL, amb la participació de Carme Sala (GT Acció), Eva Montoro (GT Formació), Rui Alves (GT Recerca) i Teresa Hernández (Agència de Salut Pública de Catalunya). Modera: Núria Camps.

17.00h Projecció de vídeos i col·loqui.

Organitza: Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat, Coordinació de Compromís Social, Igualtat i Cooperació, Unitat  de Desenvolupament i Cooperació, Consell d’Estudiants,  Coordinació de Transformació Digital, Vicerectorat d’Infraestructures, Comissió de Medi Ambient, Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària, Coordinació de Comunicació, Difusió i Premsa. Amb la col·laboració del Consell Social.

Inscripció: La inscripció és gratuïta, us agraïm que us registreu al següent formulari.

Jorge Riechmann / Foto: Universidad Internacional de Andalucia