Concurs de fotogràfia matemàtica FotoMath 15/16

Inici:

EXPOSICIÓ FOTOMATH 2015/16
IV Concurs de fotografia matemàtica

La mostra aplega les 3 fotografies guanyadores i 22 més de finalistes d'una nova edició del concurs de fotografia matemàtica FotoMath. Organitzat pel departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida, aquest certamen, destinat a fer palesa la presència de les matemàtiques en la vida quotidiana i animar a la recerca, la creativitat i la divulgació d'aquesta ciència a través de la fotografia, arriba a la quarta edició.

L'exposició, que després es podrà veure en diferents escoles i municipis lleidatans, presenta les imatges que, en opinió del jurat, han sabut plasmar millor en una fotografia un concepte matemàtic de forma rellevant i original: simetries, banda de Moebius, formes geomètriques, inversions, nombres, etc.

A la web del concurs podeu veure tots els originals presentats al certamen, un total de 417, obra de 195 autors diferents.

Dijous 22 de setembre de 2016

19.00h VESTÍBUL DEL PRIMER PIS DE L'ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR (CAPPONT)
Lliurament de premis del concurs FotoMath 2015-16.

FotomathUdL1516 / Obligats a repetir pel principi del colomar de Jordi Vila Pérez
Obligats a repetir pel principi del colomar de Jordi Vila Pérez.