Diada castellera de Los Marracos de la UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Plaça Víctor Siurana (Rectorat)
Inici:
 |

Diada castellera de Los Marracos de la UdL amb les colles Xoriguers de la UdG (Girona), Passerells del TCM (Mataró), Llunàtics de la UPC (Vilanova i la Geltrú) i Arreplegats de la ZU (Barcelona), que aplegarà més de 450 castellers i castelleres, tots ells estudiants universitaris.

Durant la Diada hi haurà una paradeta organitzada per la colla amfitriona -que enguany celebra el seu 22è aniversari-, on el públic assistent podrà comprar articles de marxandatge i entrades per a la festa que se celebrarà posteriorment al club Cotton. Això permetrà als espectadors endur-se un record de la Diada i gaudir d'una animada festa per acomiadar la jornada castellera.
Diada Los Marracos de la UdL 2023 Marracos UdL / FOTO: Instagram de Los Marracos de la UdL