Exposició: Fem fora el masclisme dels nostres campus

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Vestíbul de l'ETSEAFiV (Agrònoms)
Inici:
Finalització:
Exposició: Fem fora el masclisme dels nostres campus / Lola Vendetta

Exposició Fem fora el masclisme dels nostres campus, amb il·lustracions de Raquel Riba Rossi (autora de Lola Vendetta), que es podrà visitar fins el 23 de febrer.

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" és una exposició per sensibilitzar i prevenir les violències sexuals i digitals en el context universitari, impulsada pel Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida i il·lustrada per la dissenyadora gràfica feminista Raquel Riba Rossi.

L'exposició consta d'11 desplegables que té per objectiu desnormalitzar certes situacions que es poden donar en contextos universitaris, a més de donar a conèixer els mecanismes dels què disposa la UdL per a evitar-les i atendre-les.

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" ha comptat amb el suport i finançament del Ministeri d’Igualtat, a través de la Secretaria d’Estat d’Igualtat i contra la Violència de Gènere i l'Institut Català de les Dones.