Fase local de la XV Olimpíada de Geografia

Bases i butlleta d'inscripció de la XV Olimpíada de Geografia
Inici:
 |

L’Olimpíada de Geografia, organitzada pel Col·legi de Geògrafs, té com a objectiu premiar els estudiants de 2n de batxillerat que demostrin un millor coneixement dels continguts de la matèria. Amb aquesta iniciativa, el professorat de Geografia de la UdL pretenem promoure l’interès pels estudis entre l’alumnat de les terres de Lleida i de l’Anoia.

L’Olimpíada de Geografia consta de dues fases. La primera ‒la fase local‒ es realitzarà al Rectorat de la UdL el 10 d’abril de 2024. La segona fase ‒estatal‒ enguany se celebrarà a Sevilla. Cada prova local selecciona 3 representants que participaran en la fase final (amb desplaçament i estada pagats).

A més, tots els participants rebran algun obsequi i un diploma acreditatiu. El primer classificat obtindrà com a premi la matrícula gratuïta del primer any dels estudis de grau a la UdL. D’altra part, els tres centres de batxillerat que assoleixien les millors qualificacions també rebran un diploma acreditatiu.

Fase local de la XV Olimpíada de Geografia