Jornada: Ciència i Tecnologia en Femení

En commemoració del “Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència”

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Agroalimentari, Forestal i Veterinari
Inici:
 |

L’activitat pretén atansar la investigació realitzada a la Universitat de Lleida al voltant de les ciències i enginyeries dels àmbits agro-alimentari-forestal-veterinari a estudiants de batxillerat de l’IES Torre Vicens, amb la participació de diverses investigadores de l’ETSEA que il·lustraran breument la problemàtica que pretenen resoldre en la seva recerca i la seva experiència com a dones en el món de la investigació.

Coordinació: Beatriz Serrano (Departament de Ciència Animal)

Investigadores participants: Diana Gabriela Cosovanu, Erika Lorena, Nancy Ortega, Johanna Aguilera (Departament de Química), Maria Lobato (Departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal), Iris Monfort (Departament d’Enginyeria Agroforestal), Marina Laplana, Emma Solé, Inés Sampere, Sandra Costa, Laura Sarri, Mª José Martín (Departament de Ciència Animal),  Maria Artiga (Departament de Tecnologia d'Aliments).

Programa:

9h Recepció alumnes de batxillerat de l'IES Torre Vicens (Sala d'Actes_ edifici A-B)

9:30-10h Visita lab. Química i Biotecnologia Vegetal (edifici A-B)
Lab. Química 9:30-9:45h Grup 1; 9.45 - 10h Grup 2
Lab. Biotecnologia Vegetal (hall) 9:30-9:45h Grup 2; 9.45 - 10h Grup 1

10:15-10:30h Visita conjunta lab. Ingenieria Agroforestal (edifici 4)

10.45-11:15h  Visita lab. Ciència Animal. (edifici 1)
Lab. Fisiogenètica: 10:45 – 11h Grup 1; 11 – 11.15h Grup 2
Lab. Producció Animal: 10:45 – 11h Grup 2; 11 – 11.15h Grup 1

11.30-11.45h  Visita conjunta lab. Ciència i Tecnologia dels Aliments. (edifici 2)

Carregant el reproductor...

Alumnat del Torre Vicens clona un gen de pastanaga amb investigadors de Biotecnologia de la UdL Alumnat del Torre Vicens clona un gen de pastanaga amb investigadors de Biotecnologia de la UdL