Lliurament de la 5ena edició dels premis: Educació i Adolescència

Lloc:
Sala de Juntes de la FEPTS / Cappont
Web:
Premis "Educació i Adolescència"
Inici:
 |

Lliurament de la 5ena edició dels Premis "Educació i Adolescència". Seguidament, taula redona: Experiències excel·lents per a la promoció del Desenvolupament Positiu Adolescent amb els guanyadors del premi.

La Càtedra Educació i Adolescència de la UdL té la finalitat d’impulsar i fomentar la formació inicial i permanent de joves investigadors en la temàtica d’adolescència i educació. Així els seus guardons volen reconèixer els mèrits, el talent i l'excel·lència d'aquell estudiantat que ha desenvolupat el seu TDR, TFG o TFM sobre les temàtiques prioritàries de la Càtedra.

La finalitat és reconèixer l’excel·lència de treballs de recerca d’estudiants de batxillerat, grau i màster – Treballs de recerca de batxillerat (TR), treballs final de grau (TFG) i de treballs de final de màster (TFM) – orientats a les senyes d’identitat fonamentals de la Càtedra i dedicats a alguna de les temàtiques prioritàries. El premi vol fomentar vocacions pedagògiques i reconèixer els treballs dels estudiants universitaris que comportin una millora de la pràctica educativa en l’etapa adolescent.

Lliurament de la 5ena edició dels premis "Educació i Adolescència"