Informació de l'esdeveniment
Inscripció al Webinar: Nous paradigmes de l’empresa familiar
Inici:
 |

Webinar: Nous paradigmes de l’empresa familiar: Situació actual i reptes a l’hora de passar el relleu, organitzat per la Càtedra d'Empresa Familiar de UdL i l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció.

Si els problemes ja són difícils d’abordar en empreses no familiars, encara ho són més quan es barreja família i empresa i entren en joc les emocions. La idiosincràsia particular d’aquest tipus de negocis sovint es converteix en un escull per a la seva continuïtat, fruït de la influència de la família en la direcció de l’empresa, que cal aprendre a gestionar per assegurar la supervivència de l’empresa familiar al llarg de les generacions.

Continguts

• Benvinguda i agraïments.
  • Presentació de les conclusions del monogràfic sobre empresa familiar editat per ACCID amb la col·laboració de la Càtedra de la UdL
  • Perspectives generacionals a l’empresa familiar: valors, prioritats i necessitats de cada generació.
  • Afrontar el canvi de lideratge: Eines per a la successió a la gestió i transmissió de la propietat.
  • Conflictes i discrepàncies entre generacions i entre branques: com prevenir-los, afrontar-los i resoldre’ls abans que afectin la continuïtat.
  • Preparar l’entrada de la següent generació a l’empresa familiar com a treballadors, futurs gerents, membres dels òrgans de govern i/o com a accionistes responsables.
  • Clausura i preguntes.

Oradors

• José Lluis GallizoDirector de la Càtedra d’Empresa Familiar de l’Universitat de Lleida
  • Manel PlanaMembre de la Càtedra d’Empresa Familiar de l’Universitat de Lleida