Podeu consultar els horaris de l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres i del Registre Electrònic en  la  Resolució 20/2022 de 21 de juliol de 2022, de la Secretària General de la Universitat de Lleida, per la qual es fan públics els horaris i sistemes d’accés del registre electrònic i l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registres de la Universitat de Lleida

 

Durant el període de l'1 al 20 d'agost de 2022 l’Oficina d’Assistència en Matèria de Registres romandrà tancada.

 

Altres sistemes d'accés i comunicació: La presentació de sol·licituds també es pot fer en qualsevol dels llocs que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  

Per qualsevol dubte podeu contactar al correu: sg.secretaria@udl.cat

Registre Electrònic de la Universitat de Lleida

Registre Electrònic de la Universitat de Lleida
Secretaria General
sg.secretaria@udl.cat
Pl. de Víctor Siurana, 1
E-25003 Lleida
Tel. +34 973 70 23 52/2010
Fax +34 973 70 20 99 .

 
   Darrera modificació: