12 de febrer de 2013

[+] AMPLIAR IMATGEAlba Casanovas, amb el dorsal 275 /
FOTO: Quim Erta
baixcorva
L'alumna de la Universitat de Lleida Alba Casanovas és la nova sots-campiona d'Espanya de 400 metres llisos en categoria promeses. L'atleta, estudiant de segon any de Ciència i Tecnologia d'Aliments, va obtenir la medalla de plata en el campionat en pista coberta celebrat a Donosti. Casanovas, campiona d'Espanya universitària en aquesta mateixa disciplina, va finalitzar la cursa amb una marca de 56"84, només superada per la gallega Paula Ferreiros, amb un temps de 55"48.

Per la seua part, la lleidatana Elena Llobero, estudiant de l'INEFC Lleida (centra adscrit a la UdL) va fer-se amb una altra medalla d'argent en els mateixos campionats. Llobera, atleta del Lleida UA, és la subcampiona en llargada, amb un salt de 5,58 metres, només un centímetre per sota de la marca de la primera classificada, Andrea Calleja Sánchez. Llobera, ja va obtenir un argent el passat 3 de febrer a Sabadell en el Campionat de Catalunya Absolut, amb un salt de 5,73.

Elena Llobera / Universitat de Lleida / Foto: Quim Erta
[+] AMPLIAR IMATGEElena Llobera / FOTO: Quim Erta
baixcorva
A les dos medalles dels campionats de Donosti, cal afegir el quart lloc obtingut en la prova dels 60 metres tanques per
un altre estudiant de la UdL, Arnau Erta, amb una marca de 8"15.