Novetats / Destacats

Universitat de Lleida

Concurs IDEA-UdL-ODS d'idees de negoci innovadores per a l'assoliment dels ODS

Fins al 20 de febrer de 2020 / L’objectiu del concurs és detectar idees de negoci per impulsar la creació d’empreses innovadores i/o basades en coneixement tecnològic promogudes per estudiants, graduats/des o personal investigador en formació, amb la finalitat de fer realitat els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) continguts en l’Agenda 2030.

V Concurs de Relats Curts

Fins al 28 de febrer de 2020 / Adreçat als estudiants matriculats en qualsevol dels Graus de la Facultat de Lletres inclosos els de mobilitat, així com als estudiants de 1r i 2n de batxillerat, Cicles Formatius i de 3r i 4t de la ESO de la circumscripció de Lleida.

XXIII Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu

Fins al 18 de febrer de 2020 / El termini de presentació de treballs finalitza el 18 de febrer de 2020, la dotació del premi és de 1.000 euros (tributs inclosos) i el concurs està obert a tothom que s'hi vulgui presentar.

Exposició: Cendra i or. Retrats en stencil

Fins al 13 de gener de 2019 / Exposició Cendra i or. Retrats en stencil, per Llukutter, que es podrà veure fins el 13 de gener a la cafeteria del Rectorat.

Exposició permanent de Falles

Fins al 31 de gener de 2019 / exposició permanent de falles amb motiu de l'acte de celebració del 4t Aniversari de la proclamació de les Festes del Foc del Solstici d’Estiu als Pirineus com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat, per la Càtedra Educació i Patrimoni Immaterial dels Pirineus.

Exposició bibliogràfica: 100 Joan Brossa

Fins al 20 de gener de 2020 / El món màgic d’en #JoanBrossa, un poeta de la modernitat, transgressor del llenguatge i les formes convencionals, a l'exposició bibliogràfica de l'11 d’octubre al 20 de gener de 2020 al passadís dels Claustre de La Pensativa del Rectorat.

XXVII Temporada Musical de la UdL (2019/2020)

Del 23 d'octubre de 2019 al 6 de juny de 2020 / Comença una nova Temporada Musical de la UdL, que enguay arriba a la seua 27a edició. L'entrada com sempre és gratuïta i oberta a la ciutadania.

XI Exposició col·lectiva PVCFPLASMA 2019

Fins al gener de 2020 / Mostra que, des de fa onze anys, organitza el departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal (PVCF) del centre, on els 'artistes' són majoritàriament membres del personal docent i investigador del departament.