Activitats i Convocatòries

Universitat de Lleida

Concurs fotogràfic: Racó preferit de la UdL

Fins al 25 de febrer de 2019Estudies a la UdL i vols guanyar una impressora fotogràfica de butxaca? Descarrega't la UdL APP i participa al repte: Racó preferit de la UdL / Bases del concurs.

Exposició: La Fundació de Dones Lliures a Rojava i Síria (WJAR)

Fins al 15 de febrer de 2019Exposició d'Azadi Plataforma de Solidaritat amb el Poble Kurd sobre la revolució a Rojava (Kurdistan Occidental) i el paper principal que les dones han pres a les Unitats de Defensa del Poble i les Unitats de Defensa de les Dones (YPG i YPJ).

"Presenta la teva tesi en 4 minuts"

Inscripció de l'1 al 28 de febrer / El concurs planteja als participants el repte d’explicar la seva recerca de qualsevol disciplina científica en un temps màxim de 4 minuts, en un llenguatge senzill i comprensible per a un públic general.

Presentació del concurs
Bases de la convocatòria - Annex I
Formulari de participació - Annex II

tesi4minuts2019

Concurs de cartells de la Universitat d'Estiu de la UdL

Fins al 19 de febrer / Fins al proper dia 19 de febrer, les persones interessades a participar-hi poden fer arribar les seues propostes a l’Oficina de la Universitat d’Estiu de la UdL, ubicada al campus de Cappont.

Exposició: La Saleta 7. Centre Adscrit a LAU (Liberis Artium Universitas)

Fins al 25 de gener de 2019 / Mostra del projecte artístic participatiu dirigit per Isidro López-Aparicio.

Exposició V concurs de fotografia matemàtica FotoMath

Fins al 15 de gener de 2019 / Vestíbul primer pis de l'Escola Politècnica Superior / Aquest certamen té com a objectiu fer palesa la presència d'aquesta ciència exacta en la vida quotidiana i animar a la recerca, la creativitat i la divulgació a través de la fotografia.

Exposició bibliogràfica: Pompeu Fabra, el Mestre

Fins al 15 de Febrer de 2019 / L’exposició commemora la figura i l’obra de Pompeu Fabra, coincidint amb el 150è aniversari del naixement del Mestre i els 100 anys de la publicació de la Gramàtica catalana normativa.

IV Concurs de Relats Curts

Fins al 27 de febrer de 2019 Adreçat als estudiants matriculats en qualsevol dels Graus de la Facultat de Lletres inclosos els de mobilitat, així com als estudiants de 1r i 2n de batxillerat i de 3r i 4t de la ESO de la circumscripció de Lleida.

Exposició: La Geografia: un compromís amb el futur

Fins al 28 de febrer de 2019La Geografia és molt coneguda com a disciplina però alhora és pràcticament desconeguda com a ciència per a moltes persones. Des de la Secció de Geografia de la UdL es pretén donar a conèixer què és la Geografia i com treballa: quin és el seu punt de sortida? quines eines utilitza? quines són les seves metodologies?

Exposició: La mort digna i il·lustrada

Fins al 14 de febrer de 2019. L’Associació Dret a Morir Dignament (IDMD-Cata) ha convidat 30 artistes joves a il·lustrar la seva particular visió de la mort digna, amb l’objectiu és desmitificar el tabú de la mort. Creiem que aquest tema, tan silenciat en la nostra cultura, és igual d’important que la paraula vida.

Exposició U: per 14 fotògrafes i fotògrafs de Lleida

Fins al 31 de gener de 2019 / L'exposició presenta en gran format algunes de les imatges més emblemàtiques de l'1 d'octubre de l'any passat a casa nostra

Filmoteca Terres de Lleida

Fins al 28 de gener del 2019 / A Joseph Leo Mankiewicz se'l sol considerar com un dels millors directors de Hollywood de la segona meitat del segle XX i, al mateix temps, un dels rars cineastes d’aquell món capaç d’escriure uns diàlegs bons i estructurar correctament un relat.