Novetats / Destacats

Universitat de Lleida

Concurs de Cartells de la Universitat d'Estiu

Fins al 17 de febrer de 2021 / El termini de presentació finalitza el 17 de febrer de 2021, la dotació del premi és de 1.000 euros i el concurs està obert a tothom que s'hi vulgui presentar.

Cicle de conferències sobre racisme i educació: I tu, per què ets racista?

Del 21 d'octubre de 2020 al 3 de març de 2021 / Curs amb persones expertes de diferents col·lectius minoritzats, que des de diferents àmbits professionals disseccionaran l’escola i la praxis educativa per a generar el debat, la reflexió i la mirada col·lectiva i individual sobre la professió i la institució.

6à edició del Premi Salvador Pániker

Fins al 16 de juliol de 2021 / La UdL i l’Associació Dret a Morir Dignament de Catalunya (DMD CAT) volen impulsar la realització de treballs de fi de grau relacionats amb la mort i la llibertat de l’ésser humà per escollir racionalment el seu destí personal.

Seminaris Virtuals: Connecta amb l'Edat Mitjana

Del setembre de 2020 al maig de 2021 / Totes les sessions tindran lloc a les 17:00h de forma virtual. Cal inscripció prèvia tot indicant la sessió a la que es vulgui participar i rebre així l’enllaç de la videoconferència, escrivint a: medieval@historia.udl.cat.

Cicle de seminaris de Dret Administratiu

Del 3 de novembre de 2020 al 12 de gener de 2021 / Tots els seminaris seran realitzats en la modalitat no presencial. Es podrà accedir a la videoconferència a través d'aquest enllaç.