14 de març de 2008

. FIRES / La Universitat de Lleida ha participat en les fires d'europostgraus 2008 de Mèxic que s'han celebrat a Monterrey i a Ciutat de Mèxic els dies 6, 8 i 9 de març i per les quals han passat uns 20.000 visitants

Aquesta acció, que s'inclou en el pla d'internacionalització de la UdL, ha servit per donar a conèixer la seua oferta de màsters oficials amb l'objectiu de captar futurs alumnes per a aquests estudis. A més a més, la UdL també serà present amb un estand propi a les fires d'europostgraus d'Argentina i de Xile, així com a la fira Expo Universidad d'Argentina, una de les més importants de Llatinoamèrica, amb un promig de 78.000 visitants. Es preveu repetir presència en la propera edició de la Fira Europea d'Educació Superior de la Xina, que tindrà lloc a Pequín el proper mes octubre.

Estudiants mexicans visiten l'estand de La Universitat de Lleida a les fires d'europostgraus 2008 de Mèxic
Estand de la UdL a la fira de Mèxic

print enrera pujar