25 d'abril de 2008

Concurs de Fotografia entreCultures08. Rafel Barta. Universitat de Lleida . PREMIS / Rafel Barta guanya el IV Concurs de Fotografia entreCultures, organitzat per la Facultat de Ciències de l'Educació. També es coneix el veredicte del XX Premi Literari Sant Jordi

La imatge guanyadora, que porta per títol L'ull indiscret , mostra un infant de Nigèria en el seu entorn quotidià. El segon premi ha estat per a Fidel Molina, amb una instantània capturada a Toronto batejada com La diversitat cultural, de cap a peus . Tots els originals presentats a la convocatòria del Concurs entreCultures formaran part d'una exposició a la Facultat de Ciències de l'Educació.

Per altra part, "La pela i la raspa" i "L'àngel novell" han estat els guanyadors del XX Premi Literari Sant Jordi en les modalitats de conte infantil (a partir de 7 anys) i juvenil (a partir de 9 anys), respectivament. La Coloma i Surikata són els pseudònims dels seus autors.

Altrament, l'Escola d'Infermeria donarà a conèixer el proper 14 de maig els guanyadors del VI Concurs de Fotografia Ajudant a Cuidar en un acte que tindrà lloc a l'Aula Magna del campus de Ciències de la Salut.

print enrera pujar