27 de juliol de 2006

Finalitza el primer curs organitzat per la UdL i IFR Software amb la possibilitat d’anar a Dinamarca

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ha acollit durant aquest mes de juliol el primer curs organitzat per l’EPS i l’empresa IFR Software Factory for Microsoft Dynamics en el marc del conveni signat el passat mes de març entre la UdL, l’Ajuntament de Lleida, IFR Group i Microsoft.

Escola PolitècnicaEls 39 participants en aquest curs sobre Microsoft Dynamics AX, que finalitza demà, tindran la possibilitat d’entrar a treballar a IFR Software Factory for Microsoft Dynamics i, a més a més, dos d’ells podran anar becats a Dinamarca per acabar la seva formació durant els propers mesos.

Aquesta acció formativa, que representa la primera materialització de l’acord de col·laboració esmentat, ha anat adreçada a alumnes de la Universitat que ja es troben en la recta final de la llicenciatura o la diplomatura en Enginyeria Informàtica.

Altrament, els estudiants, en finalitzar el curs, que ha estat impartit i subvencionat íntegrament per Microsoft, obtenen nou crèdits de lliure elecció, repartits en tres mòduls de tres crèdits cadascun. Segons fonts de la UdL i d’IFR Group, aquestes seran les condicions previstes per als propers cursos que es realitzaran durant l’any acadèmic vinent.

El principal objectiu del curs és formar l’estudiantat en l’arquitectura i les estructures d’implementació de Microsoft Dynamics AX, que és una eina de gestió empresarial, utilitzant l’entorn de desenvolupament integrat MorphX i el llenguatge de programació X++ propis de l’aplicació.

Aquesta iniciativa, igual com altres de similars previstes per al curs vinent, forma part de la voluntat de l’Escola Politècnica Superior de la UdL d’oferir formació en les tecnologies que permetran una millor incorporació dels titulats al mercat laboral.