28 d'agost de 2007

Professors de l'ETSEA, premiats amb el Vicens Vives pel seu projecte d'innovació i qualitat docent

Campus d'Agrònoms
Campus d'Agrònoms de la UdL
El Departament d'Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya ha premiat la qualitat docent dels professors de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la Universitat de Lleida amb una de les distincions Jaume Vicens Vives, pel seu projecte d'innovació i qualitat docent basat en la implantació d'un model de formació basat en competències.

Antonio Michelena i Daniel Babot -llavors director i sotsdirector de l'ETSEA, respectivament- i els coordinadors de les diferents titulacions del centre, Francisca Santiveri, Jaume Arnó, Jorge Alcázar, Antonio Ramos, Álvaro Aunós i Enric Herrero, han estat els guardonats amb una de les set distincions col·lectives Vicens Vives, mentre que els dos premis individuals han anat a parar a la Universitat de Barcelona i a la Ramon Llull.

La candidatura de l'equip de professorat d'ETSEA va ser proposada al Departament d'Innovació, Universitats i Empresa pel Consell Social i el Vicerectorat de Qualitat Institucional i Planificació Estratègica de la UdL. El premi, dotat amb 20.000 euros, vol reconèixer els departaments universitaris que destaquen per la seua contribució a la millora de la qualitat de la docència. Especialment es valora la tasca de renovació de la docència, la formació del professorat i l'elaboració de manuals i materials docents als servei de les universitats.

El professorat de la Universitat de Lleida ha rebut en d'altres ocasions el Vicens Vives. És el cas del professorat de la Facultat de Medicina de la UdL que va estar guardonat a títol col·lectiu l'any 2003. A més a més, Josep Manel Casanova i Xavier Gómez, ambdós professors de la Facultat de Medicina, van ser premiats individualment al 2004 i al 2005, respectivament.

El lliurament de les distincions Jaume Vicens Vives tindrà lloc el proper 14 de setembre a la Universitat Rovira i Virgili, durant l'acte d'inaguració del curs del sistema universitari català que presidirà el president de la Generalitat, José Montilla.

MÉS INFORMACIÓ

Comunicat del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa