5 de juny de 2013

Una alumna de la UdL, menció d'honor dels Premis nacionals de fi de carrera

Laura Aguilar, llicenciada en Geografia per la Universitat de Lleida, ha estat una de les 129 persones guardonades amb els Premis nacionals de fi de carrera que atorga el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport. Aguilar, actualment doctoranda a la Facultat de Lletres, ha rebut una menció d'honor en la secció d'arts i humanitats d'aquests premis, destinats a reconèixer el rendiment acadèmic de l'estudiantat universitari que finalitza els seus estudis amb els millors expedients.

En total, ahir es van lliurar els 129 guardons (46 premis nacionals, 45 mencions i 38 accèssits), en un acte que va tenir lloc a l'Auditori Nacional de Música de Madrid. Durant l'acte, alguns dels premiats van negar la salutació al ministre José Ignacio Wert com a protesta per la política educativa que impulsa el ministeri que presideix, actitud que va despertar els aplaudiments entre el públic assistent.

Premis Nacionals Fi de Carrera
[+] AMPLIAR IMATGE Els premiats amb el ministre Wert / Foto: Ministeri d'Educació Cultura i Esport
baixcorva