6 de febrer de 2009

La Facultat de Ciències de l'Educació estrena el seu fons d'art. Poema concret, de Guillem Viladot, i Paisatge, de Teresa Vall Palou, són les primeres donacions

Fons d'art de la Facultat de Lletres de la UdL. Alguns quadres de Viladot i Vall Palou
[+] AMPLIAR IMATGEPoema concret (1968), de Guillem Viladot
La Facultat de Ciències de l'Educació de la UdL ha inaugurat avui el seu fons d'art que s'estrena amb dos obres, una és una donació de la Fundació Lo Pardal, i una altra un dipòsit de la Fundació Vall Palou.

En el primer cas és tracta d'un grup de quatre peces, anomenat, Poema concret, que Guillem Viladot va realitzar el 1968. La segona obra és un acrílic sobre fusta, Composició en fusta número 205 (Paisatge), de l'artista lleidana Teresa Vall-Palou que data del 2006.

L'acte ha estat presidit pel rector, la degana del centre, Mar Moreno, i les presidentes d'ambdós fundacions, Montserrat Felip i Teresa Vall Palou. La promotora de la iniciativa, la professora de la UdL, Maria Pau Cornadó, ha explicat que estan en contacte amb altres fundacions i artistes per tal que el fons d'art del centre es pugui anar ampliant en el futur.