6 de febrer de 2013

Alumnat de Medicina elaborarà plans nutricionals pel Banc d'Aliments
audio
Plans nutricionals de la Universitat de Lleida pel Banc d'Aliments
[+] AMPLIAR IMATGELa signatura del conveni ha tingut lloc a la Facultat de Medicina / FOTO: UdL
baixcorva
Estudiantat de quart curs del Grau en Nutrició Humana i Dietètica de la UdL confeccionarà plans de nutrició equilibrada per al Banc d'Aliments de Lleida a partir dels productes dels què disposa l'associació, provinents de diferents donacions i campanyes de recapte. Així mateix, el Banc posarà en contacte els estudiants amb algunes de les seues entitats beneficiàries, especialment les de consum (pisos d'acollida, residències, etc) amb l'objectiu que facin propostes per als seus usuaris.

Aquesta iniciativa és fruit d'un conveni de cooperació educativa universitat-empresa per al pràcticum de les titulacions de Medicina que avui han signat el degà del centre, Joan Ribera, i el president del Banc d'Aliments de Lleida, Josep Maria Forné. D'aquí a dos mesos, s'incorporarà el primer estudiant de pràctiques al Banc dels 35 que actualment estan matriculats a 4t de Nutrició, va explicar Ribera.

Per la seua part, Josep Maria Forné, ha dit que l'entitat que dirigeix ja té signat un conveni de pràctiques amb la Facultat de Ciències de l'Educació de la UdL, quant a les titulacions d'Educació Social i Treball Social, i que n'està ultimant un altre amb la de Dret i Economia. Forné ha destacat la importància que els universitaris "prenguin contacte amb la realitat de les persones necessitades i de les entitats que treballem amb elles".