Allarguen les vacunacions als campus de la UdL

Aquesta setmana hi haurà punts a INEFC, Ciències de la Salut, Cappont, ETSEA i Igualada

vacunacappont1
Punt de vacunació a l'edifici Polivalent. FOTO: Enric Canales-UdL
El Departament de Salut ha decidit ampliar el període de vacunacions contra la COVID-19 que en un principi havia previst en els campus de la Universitat de Lleida (UdL). Així, després que la setmana passada instal·lessin, en dies diferents, punts a l'edifici del Rectorat, la Facultat de Medicina, l'edifici Polivalent del campus de Cappont i l'Edifici 3 del campus de l'ETSEA, aquesta setmana es vacunarà per primer cop a l'INEFC -demà dimarts 21 de setembre, d'11 a 13 hores- i es repetiran vacunacions en altres campus.

Demà estarà actiu també el punt de vacunació al campus de Ciències de la Salut, des de les 14 fins a les 16h, mentre que dimecres 22, es podrà acudir de nou al campus de Cappont entre les 12 i fins les 16h. Dijous, dia 23, el punt tornarà al campus d'ETSEA, entre les 13 i les 15h.

També aquesta setmana s'administren vacunes al campus que la UdL té a Igualada, que pertany a la regió sanitària de la Catalunya central. Així, les persones que vulguin rebre la primera o la segona dosi de la vacuna poden acudir el 21 de setembre al Pla de la Massa entre les 12.30h i les 17.30h, i a la Teneria, l'endemà, dia 22, a partir de les 12.00h i fins les 16.00h.

Durant la setmana passada, un total de 88 persones es van vacunar en els diferents campus de la UdL. Tot i que aquesta iniciativa de la Generalitat en col·laboració amb les universitats catalanes és per incentivar la vacunació, sobretot entre la població jove universitària, hi pot i podia qualsevol persona major de 12 anys sense necessitat de demanar cita prèvia.

NOTICIES RELACIONADES: