Beques de mobilitat amb el suport de la Caixa d'Enginyers

L'entitat també premiarà treballs d'estudiantat de l'ETSEA i l'EPS

ConveniCaixaEnginyersUdL2017
Oriol Sala i Roberto Fernández Foto: UdL

La Fundació Caixa d'Enginyers donarà suport al programa de beques de mobilitat de la Universitat de Lleida (UdL) amb una aportació de 4.000 euros aquest curs, en virtut d'un conveni de col·laboració signat avui entre el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el president de la fundació, Oriol Sala. Els diners beneficiaran alumnat que realitzi estades fora de la Unió Europea i l'Amèrica Llatina, ja que aquestes destinacions ja disposen d'altres ajuts.

L'acord, amb una vigència d'un any, també contempla dos premis de 1.000 euros cadascun als millors expedients acadèmics de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) i l'Escola Politècnica Superior (EPS), que es destinaran a guardonar treballs de fi de grau o de màster d'aquests centres de la UdL.

El rector de la UdL, Roberto Fernández, ha destacat el foment la mobilitat i premiar el mèrit com a "claus de futur". Mentre, Sala ha aprofitat per recordar que l'estudiantat de la UdL, a banda de beneficiar-se d'aquest conveni, també pot optar a altres iniciatives d'aquesta cooperativa de crèdit, com els seus premis de recerca i de projectes d'emprenedoria.