Bronze per a la UdL al Campionat de Catalunya Universitari de Pitch&Putt

Carles Tersa, de l'Escola de Doctorat, i Juan Ramon Maselles, de l'EPS

golfesportuniversitari2024
La parella de la Universitat de Lleida, al podi / Foto: @esportcatuni
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla de bronze al darrer Campionat de Catalunya Universitari de Pitch&Putt, disputat al P&P Mas Gurumbau, al municipi barceloní de Taradell. Ha estat en la categoria per equips, gràcies a la parella formada per l'alumne de l'Escola de Doctorat Carles Tersa Miralles i l'estudiant de l'Escola Politècnica Superior (EPS) Juan Ramon Maselles Pascual, que han aconseguit 58 punts. L'or ha estat per a la UVic-UCC (83 punts) i l'argent, per a la Universitat de Barcelona (64 punts) .

En categoria masculina s'ha proclamat campió Lluís Jurada (UVic-UCC), amb 3 cops sobre par. Víctor Niell, de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), s'ha penjat la medalla d'argent i Ramon Cortés, de la Universitat Rovira i Virgili (URV), el bronze.

Mentre, en categoria femenina, la guanyadora ha estat l'alumna de la Universitat Abat Oliva (UAO), Martina Nadal, amb 5 cops sobre par. Completen el podi Anna Domínguez, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Justine Paramio (UAO).

MÉS INFORMACIÓ: