Delfí Robinat, nou president del Consell Social de la UdL

Substitueix Ramon Roca, en el càrrec des de 2008

DelfiRobinatConsellSocialUdL
L'empresari també presideix la Cambra de Comerç de Tàrrega / Foto: Consell Social UdL

El president de la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, Delfí Robinat Català, rellevarà Ramon Roca Enrich al capdavant del Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL), a proposta del conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget. Així ho ha aprovat avui el Consell executiu de la Generalitat de Catalunya, tot i que el nomenament està pendent de publicar-se al Diari oficial (DOGC).

Robinat, de 52 anys, ha cursat estudis a la Universitat de Barcelona i l'Escola de Negocis ESADE. A banda de presidir la Cambra de Comerç de Tàrrega des del 2010, és copropietari i conseller delegat de l'empresa d'equipaments per a l'hostaleria Casa Delfín, amb seu a la capital de l'Urgell. Entre els seus objectius al Consell Social, l'empresari destaca "la internacionalització de la UdL i la captació de finançament per vies no ordinàries".

Delfí Robinat, que ocuparà la presidència del Consell Social, durant els propers quatre anys, substitueix en el càrrec el també empresari Ramon Roca, que l'havia assumit al 2008. Aquest òrgan permet que la societat col·labori en la definició dels criteris i de les prioritats del planejament estratègic de la UdL. Està format per 15 persones, 6 membres del Consell de Govern i 9 escollits pel Parlament, la Generalitat, els ens locals, les organitzacions empresarials i els sindicats.