Dos judokes de la UdL, campiones universitàries de Catalunya

Elena Gassull i Virginia Giménez, mentre Marc Pons obté un bronze

medallesjudoudL2019
D'esquerra a dreta: Pons, Gassull i Giménez Foto: Esports UdL
Dos judokes de la Universitat de Lleida (UdL) s'han proclamat campiones de Catalunya als darrers campionats universitaris, disputats al pavelló de la Universitat de Barcelona (UB). Es tracta de l'alumna del doble grau en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport i en Fisioteràpia, Elena Gassull Calbó, i l'alumna de Treball Social, Virgínia Giménez Salvatoriello. Mentre, al quadre masculí, la UdL ha aconseguit una medalla de bronze gràcies a l'estudiant del grau de Biomedicina Marc Pons Tarin.

Gassull s'ha imposat a la categoria femenina de menys de 52 quilos. Completaven el podi Maria Pérez, de la UB, que es va endur l'argent, i Laura Valverde, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), bronze. Mentre, Giménez ha estat la millor a la categoria de menys de 70 quilos, per davant de l'alumna de la Universitat Ramon Llull Helena Gayet (argent) i  Maria Borrella (bronze), de la Universitat de Girona (UdG).

Pel que fa als nois, Marc Pons va ser tercer a la categoria de menys de 66 quilos. El campió va ser Joan Iglesias, de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i la medalla d'argent se la va endur Gerard Garriga, de la Universitat Rovira i Virgili (URV) de Tarragona.