Dotze medalles per a la UdL als Campionats de Catalunya de Taekwondo

Quatre podis més en bàdminton i fregant el bronze en l'estatal de Camp a Través

medallataekwondoUdL2018
Un moment dels combats celebrats a Lleida / Foto: Esports UdL
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit un total de 12 medalles en els Campionats Universitaris de Catalunya de Taekwondo que ha organitzat aquest dissabte al pavelló Juanjo Garra de la capital del Segrià. Destaquen els tres ors de Sònia Cobos, en la categoria femenina de menys de 57 quilos; Alan de la Rocha, en nois de menys de 87 quilos i Èric Catalina, en categoria masculina de més de 87 quilos.

En la mateixa competició de combats completen el medaller lleidatà: Lluís Mas, argent en categoria masculina de menys de 80 quilos; Pau Martos, bronze en nois de menys de 68 quilos; i Nikita Deinega, bronze en nois de 74 quilos. En la modalitat de pumse o competició tècnica, Marcos Ríos ha estat or en cinturó marró masculí; Álba Pérez, or en cinturó marró femení; Marc Rosell i Marc Monge, bronzes en cinturó negre masculí; i Sònia Cobos i Noemí Catalina, bronzes en cinturó negre femení.

En aquest campionat organitzat per la UdL han participat un total de 56 atletes de 10 universitats catalanes: UdL, Barcelona (UB), Autònoma de Barcelona (UAB), Politècnica de Catalunya (UPC), Pompeu Fabra (UPF), Ramon Llull (URL), Rovira i Virgili de Tarragona (URV), Girona (UdG), Vic (UVic) i Oberta de Catalunya (UOC).

En el Campionat de Catalunya Universitari de Bàdminton, disputat aquest cap de setmana al pavelló de la UAB, la representant de la UdL Mónica Malo s'ha proclamat doble campiona, en individual femení i en dobles mixt, amb Antoni Sales, que també ha estat bronze en l'individual masculí. La Universitat de Lleida encara suma una altra medalla d'argent gràcies al doble masculí, amb la parella formada per Joan Calderón i Adrià Real.

Finalment a Linares (Jaén) s'ha disputat el Campionat d'Espanya Universitari de Camp a Través (Cross). L'equip femení de la UdL ha fregat la medalla de bronze, però pocs segons de diferència les ha relegat al cinquè lloc. Individualment, cal destacar els registres de Jone Zabaleta, que ha estat cinquena, i Sara Alonso, novena.