El Consell Social de la UdL lliura els seus premis anuals

A la Fundació Aspros, la Federació de Cooperatives, Argal, Industrial Leridana del Frío i el Consell de l'Estudiantat

premis consell social UdL 2022
Els premiats i les autoritats acadèmiques / Foto: UdL

El Consell Social de la Universitat de Lleida (UdL) ha lliurat aquest divendres, 25 de novembre, els seus premis anuals en un acte al Saló Víctor Siurana del Rectorat; presidit pel rector, Jaume Puy, i el president del Consell Social, Delfí Robinat. Enguany els guardons reconeixen el lideratge social de la Fundació Aspros; el compromís amb la UdL de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya; les empreses Argal Alimentación SA i Industrial Leridana del Frío SL; i les bones pràctiques de responsabilitat social corporativa del Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida.

El Consell Social ha volgut reconèixer les festes que organitza aquest òrgan de representació de l'alumnat, destacant que van mes enllà del compliment de la normativa i són "inclusives, participatives, sostenibles, segures i de proximitat". El Consell de l'Estudiantat "està format per joves amb uns valors lloables de responsabilitat en front el seu entorn i els diferents grups d'interès", reconeix el jurat. Quant a la Fundació Aspros, destaca "el seu propòsit de donar una vida més justa i equitativa a persones amb capacitats diverses i les seues famílies". A més, "just enguany celebra el seu 60 aniversari i el jurat ha considerat molt oportú aquest reconeixement".

Pel que fa als millors treballs finals de grau (TFG) d'alumnat que continua cursant un màster a la Universitat de Lleida, els premis del Consell Social són per a:

Daniela Pérez Sebastián (Facultat de Lletres), per Proposta de marc teòric per a l’estudi de les idees de llibertat i predestinació medievals: una revisió bibliogràfica dins el marc del cristianisme (s. I-XVI).
Judit Bañeres Jiménez (Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social), per La influència dels esdeveniments vitals estressants en la salut mental dels adolescents: un estudi des de la perspectiva de gènere.
Maria Cendros Massioui (Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia), per MonGluco, tu experto en diabetes a todas horas.
Marc Galofré Cases (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària), per Projecte d'una indústria elaboradora de margarina amb una producció de 200.000 kg anuals situada a Cervera.
Miquel Armand Messegué Basallo (Facultat de Dret, Economia i Turisme-FDET), per Analysis of tourists' experiences in Spanish Smart Tourism Destinations.
Jesús Monterrubio Marco (Escola Politècnica Superior-EPS), per Viabilitat de l’aplicació del Radiative Cooling a Àfrica: mapeig de potencial i anàlisi de producció enfront demanda energètica.
Josep Maria Salvia Hornos (FDET i EPS), per OptiLog: A Python Framework for SAT-based applications.

Continguts relacionats

Resum de l'acte de lliuraments dels Premis del Consell Social de la UdL 2022