El Rectorat, amb ulls de pintor

Arts de Ponent realitza una acció amb 9 pintors de Lleida i Sabadell

ArtsdePonent
Un dels artistes, treballant Foto: Arts de Ponent

Els passadissos del claustre de la Pensativa i del claustre de les Heures del Rectorat de la Universitat de Lleida lluiran fins el proper 6 de juny el resultat d'una acció organitzada per Arts de Ponent: "Amb ulls de pintor". Les obres realitzades per nou artistes de la demarcació de Lleida i de Sabadell sobre la seua visió d'aquest edifici comparteixen protagonisme amb les fotografies del procés creatiu.

"Es tractava de compartir amb la comunitat universitària les nostres experiències com a pintors, per establir d'alguna manera un diàleg d'interacció i mostrar en directe el nostre treball", explica Marga Escolà, una de les promotores d'aquesta acció artística, que compta amb el suport del Vicerectorat d'Activitats Culturals i Projecció Universitària de la UdL.

En aquesta activitat han participat els pintors lleidatans Fernando Barranco, Manolo Zamora, Josep Maria Batlle, Robert Martí, Teresa Camí, Josep Maria Alarcón, Josep Maria Malla i Rafa Borlansa; i els sabadellencs, Antonio Darias i Felipa Fernández.

Més recursos

Galeria fotogràfica (Flickr)